lankawe aduwata ganna puluwan hoda brand new android phone eka mokakda?
ara etisalat eken dena 11659 phone eka hodada?etisalat sim witharada use karanna puluwan eke?plz help me
ara etisalat eken dena 11659 phone eka hodada?etisalat sim witharada use karanna puluwan eke?plz help me