monawada daapu subjects?
oya a/l syllabus eke thiyena ewama thamai enne.bio,chemistry,commerce wala ewath enawa.
thawa general knowledge ekata ganan ehema hadanna enawa.ikmanata hadanna one.naththan time madi wenawa.
pass papers kaagaawawath nathuwa athi.mokada ewa eliyata genna denne na.