amila1amila

Junior member
  • Oct 30, 2013
    288
    21
    18
    Uwa Wellassa uni eke aptitude test past p[apers tiyena aya kawda inne.heta test eka.paper 1 monawageda kiylat danne na. :shocked::sorry:
     

    Good Heart

    Well-known member
  • Jun 24, 2013
    3,079
    754
    113
    monawada daapu subjects?
    oya a/l syllabus eke thiyena ewama thamai enne.bio,chemistry,commerce wala ewath enawa.
    thawa general knowledge ekata ganan ehema hadanna enawa.ikmanata hadanna one.naththan time madi wenawa.
    pass papers kaagaawawath nathuwa athi.mokada ewa eliyata genna denne na.