machan ASP.Net Razor karala thiyena un innawada?mage ASP.Net MVC4 site eka razor engine eke run wenne.localhost eke wada kala.Windows azure server ekata move kalata passe menna me error eka enawane ban
"Server Error in '/' Application.
Could not load file or assembly 'System.Web.WebPages.Razor, Version=3.0.0.0"
"Server Error in '/' Application.
Could not load file or assembly 'System.Web.WebPages.Razor, Version=3.0.0.0"

naha machan seen eka wela thiyenne mama Package manager console eke package update ekak kala.e update ekath ekka Razor version 3 eka download wela.mama haduwe MVC4 app ekakne.eka compatible nahane Razor 3 ekka Razor 2 ekkane compatible.mama ai downgrade kala me command eka gahala "PM> Install-Package UpgradeMvc3ToMvc4".dan hari