ASP.Net Razor error on server

hhk_145

Member
Sep 23, 2014
367
7
0
machan ASP.Net Razor karala thiyena un innawada?mage ASP.Net MVC4 site eka razor engine eke run wenne.localhost eke wada kala.Windows azure server ekata move kalata passe menna me error eka enawane ban

"Server Error in '/' Application.
Could not load file or assembly 'System.Web.WebPages.Razor, Version=3.0.0.0":nerd:
 

hirashgeff

Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,188
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    machan ASP.Net Razor karala thiyena un innawada?mage ASP.Net MVC4 site eka razor engine eke run wenne.localhost eke wada kala.Windows azure server ekata move kalata passe menna me error eka enawane ban

    "Server Error in '/' Application.
    Could not load file or assembly 'System.Web.WebPages.Razor, Version=3.0.0.0":nerd:
    kohomada move kare
    Azure gana nam danne na e tharam
    eth ASP.Net app ekak hariyata deploy kara nam enne na me awula
    just copy paste da kare ?
     

    hhk_145

    Member
    Sep 23, 2014
    367
    7
    0
    kohomada move kare
    Azure gana nam danne na e tharam
    eth ASP.Net app ekak hariyata deploy kara nam enne na me awula
    just copy paste da kare ?

    ah dan case eka hari machan :D naha machan seen eka wela thiyenne mama Package manager console eke package update ekak kala.e update ekath ekka Razor version 3 eka download wela.mama haduwe MVC4 app ekakne.eka compatible nahane Razor 3 ekka Razor 2 ekkane compatible.mama ai downgrade kala me command eka gahala "PM> Install-Package UpgradeMvc3ToMvc4".dan hari :D