:.:ATI:.: එකෙන් දැනට හදල තියෙන හොදම VGA කරඩ්

MalingaJNC

Well-known member
  • May 30, 2009
    3,360
    464
    83
    nil paatin thiyenne umba daapuwa.....

    7990
    7970 Ghz edition
    7970
    7950
    7870 GHz Edition
    7850
    7770 GHz Edition
    7750


    6990
    6970
    6950
    6870
    6850
    6790
    6770
    6750
    6670

    5970
    5870
    5850
    5830


    ekko umbata thibune 7750, 6670, 5830 nodaa inna. 7750 6670 kiyanne entry level cards...

    avatar208505_12.gif




    ewa dapu nisa thamai umbata hoda card miss wune. (umbe maathrukaawe thiyenne hondama cards kiyalane. e nisa hoda cards miss karala podi card daanaa bahane.
    :sorry:)

    avatar208505_12.gif






    umbata thibune me tika witharak daanna... mewa thamayi 7000 6000 5000 series wala udin thiyena cards.


    7990
    7970 Ghz edition
    7970
    7950
    7870 GHz Edition
    7870
    7850

    6990
    6970
    6950
    6870
    6850

    5970
    5870
    5850
    5830

    avatar208505_12.gif




    :sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry:

    ow man 7000 tika denma, thred eka lassana venna anik evagenuth thenin thena aran denma,
     

    Randike Mendis

    Well-known member
  • Oct 16, 2010
    17,253
    1,143
    113
    S.K
    mage thiyenne AMD Radeon™ HD 5400 1gb
    ekak now i play medal of honor warfighter,black ops 2, nfsmw2012 .invension ..etc


    yeah ..

    images


    ATI Mobility Radeon HD 5650
    Laptop VGA

    meh card eken meh dakva mata set una game kisima aulak nativa gahuva..

    Hit Man gahanna owna baa ganna vidiyak nati va inne :(


    VGA nemei dan aula thiyenne SLT unge fup kirilla
    :(:(:(:(

    thread eke laptop VGA gana nemei habai yanne ...

     

    MalingaJNC

    Well-known member
  • May 30, 2009
    3,360
    464
    83
    yeah ..

    images


    ATI Mobility Radeon HD 5650
    Laptop VGA

    meh card eken meh dakva mata set una game kisima aulak nativa gahuva..

    Hit Man gahanna owna baa ganna vidiyak nati va inne :(


    VGA nemei dan aula thiyenne SLT unge fup kirilla
    :(:(:(:(

    thread eke laptop VGA gana nemei habai yanne ...


    lep kiyala aulak ne ban okkoma ATI nisa