Power shutters wada na(open karama close karanna ba).Direct current dunnama wada.Relay aulakda kohedaමොකෝ අවුල
Meka koheda machnadvance auto tech
ස්විච් චෙක් කරාද?Power shutters wada na(open karama close karanna ba).Direct current dunnama wada.Relay aulakda koheda
Power shutters wada na(open karama close karanna ba).Direct current dunnama wada.Relay aulakda koheda
Meka koheda machn
Pot eka hondaida
Na bnස්විච් චෙක් කරාද?
Driving side shutter eka bn. Caravan ekak. Meterboard eketh podi wada tikak tyenawa.Speedometer ekath wada naBump