Baybaddan sadaha pamanaiy.................

mangofriend

Member
May 20, 2011
73
4
0
elakiriye kana bona udawiya ennawa neda. ahenam mekata coment dapallako ahenam menna prasnaya............................ubala mulinma bonna{surawa} patan gaththay awrudu kiyedida?.................. :oo::oo::oo::oo::oo::oo::oo::oo::oo::oo::oo: