මචන්ලා මට වහනයක් ගන්න උවමනාවක් තියනව.මට පොඩි සල්ලි හදිස්සියක් තියනවා.මට volty 2ක් තියනවා මට ඒ එක bike එක්ක පොත තියල පොඩි loan එකක් ගන්න බැරිද මාසිකව ගෙවාගෙන යන්න.මට bike එකකත් ඕනි එකයි. මේ ටිකේ වාහන පට්ට ගණන් දැන් එහෙම කියා කිය ඇද්ද නිසා ගැනිට මල පැනල ඉන්නේ.
මේ පාර බේරෙන්න හම්බෙන් නැ. ඉක්මනට sure තැනක් තියනවනම් කියහන්කෝ
මේ පාර බේරෙන්න හම්බෙන් නැ. ඉක්මනට sure තැනක් තියනවනම් කියහන්කෝ