ඔක්කොම comments ටික කියෙව්වා. Thread එකේ මුලින්ම තියෙන ඉන්ද්රජිත් පොන්ස්ගෙ හෑල්ල විතරයි කියෙව්වෙ නැත්තෙ 
ඉන්දරේ බී ලයික් ..
ඔක්කොම comments ටික කියෙව්වා. Thread එකේ මුලින්ම තියෙන ඉන්ද්රජිත් පොන්ස්ගෙ හෑල්ල විතරයි කියෙව්වෙ නැත්තෙ![]()
ඔක්කොම comments ටික කියෙව්වා. Thread එකේ මුලින්ම තියෙන ඉන්ද්රජිත් පොන්ස්ගෙ හෑල්ල විතරයි කියෙව්වෙ නැත්තෙ![]()
අඩො මෙක මගෙ කොමන්ට් එකක් නෙද?හයි iq කියලා උට වැඩකුත් නෑ අපිට වැඩකුත් නෑ, හයි iq නම් ලොකෙට සමාජෙට වැඩක් වෙන දෙයක් හරි අඩුම ගානෙ තමන්ගෙ wealth එක වත් වැඩි කරගන්න එපැයි

Kiyaganna deyak high iq moleta enne natuwa ati banඅන්දරෙත් නිකන් කම්මලේ බල්ල වගේ තමා. මුන් මොනව කිව්ව්ත් ඌට නෙමේ වගේ ඉන්නව.![]()
ඌට වෙලා තියන දේවල් වල හැටියට මේවා nothingඅන්දරෙත් නිකන් කම්මලේ බල්ල වගේ තමා. මුන් මොනව කිව්ව්ත් ඌට නෙමේ වගේ ඉන්නව.![]()