Bitcoin එකක් හරි ගන්න බැරි උන අයට අලුත් අවස්ථාවක#

BLACKLIST_MEMBER

Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    2009 විතර කාලේ මට ඊමේල් එකක් ආව බිට්කොයින් ගන්න කියල..අනේ හපොයි..කවුද දෙවියනේ දන්නේ...මම ඕක ඒ දාල තිබ්බ වෙබ්සයිට් ඒවා ඔක්කොටම ගිහින් කියවල..අනේමන්ද මොන මගුලක්ද තෙර්න්නේ නැහැ කියල නිකන් හිටියා...කවුද දන්නේ...අද එහෙනම් මම කෝටිපතියෙක්..හය්යෝ සංසාරේ..අතට ආපු දේ...

    ඒ වෙනකොට මම ඔ ලෙවල් කරලා ගෙදර හිටියේ...අතේ සල්ලි තිබ්බේ නැහැ හොස්ටින් එකක් ගන්නවත්...:lol:
    lol mama eeyeth kalpana kara api ea kaale miners buy kara kara mine karala ekathu karagattuwa ekka ea kaale koraganna bari wecchha ewun dan kohoma huullanawa athida kiyala. lankawe man hithanne thawamath ehema siddiya theruna ewun inne bohoma poddai
     

    barath dpriye

    Well-known member
  • Sep 20, 2014
    3,239
    1,174
    113
    1598971212054.png
     

    thinking_guy

    Well-known member
  • Apr 16, 2011
    4,718
    2,737
    113
    lol mama eeyeth kalpana kara api ea kaale miners buy kara kara mine karala ekathu karagattuwa ekka ea kaale koraganna bari wecchha ewun dan kohoma huullanawa athida kiyala. lankawe man hithanne thawamath ehema siddiya theruna ewun inne bohoma poddai


    Mama BTC gana 2010 wage indan danagena hitiya. Kawadawath mechchara ganan yayi kiyala hituwe naa. Ekale hatiyaya 1 lakh bank loan ekak daala BTac gattanam ada e salli generation 2 kata kaala beela Inna athi.
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    Mama BTC gana 2010 wage indan danagena hitiya. Kawadawath mechchara ganan yayi kiyala hituwe naa. Ekale hatiyaya 1 lakh bank loan ekak daala BTac gattanam ada e salli generation 2 kata kaala beela Inna athi.
    Danagena hitiyata wadak na bank loan gaththath ea kale ubata btc ganna baha. Markets walin accept kare mehen ewana salli. Usa uba inna ona. Ekai danan idala ganna ona kama thiyeddi ganna bari une apitath. Buy karana kaale awama oya kaledi patta dagaliklak dagalala ganne. Mtgox ekata apita yanna baha. Api adu kule ratawal. But hoyaganna sahenna amaru parawal thibune.
    Asic miners genna genna mine karana kale api hewwe. Eath hardness eka naginawa miner eka genalla dawasain deken miner eka wadak nathi wenawa. Asic company ekei ship karana un ගෙ delay ekai nisa ehe ewun bahala ea tikata mine karana nisa.
    But ea kale kara gatta eka thawa tika kalayak giyahama generation dekakata athi.
    Habai උබලට ithin thiyana chance eka podi coin ekak nginakan idala ganna eka. Eka ithin sure naha
     
    • Like
    Reactions: silentsahan