Dascoin moko une..?
den site aekth hoya ganna nehe ney da..?
mamath argena dala tibba
ස්කැම් එකක් වගේ නේ බන්
Dascoin moko une..?
den site aekth hoya ganna nehe ney da..?
mamath argena dala tibba
aeka thama..ස්කැම් එකක් වගේ නේ බන්
අදට ඉන්ටර්නෙට් ඇති..laksa 20
lol mama eeyeth kalpana kara api ea kaale miners buy kara kara mine karala ekathu karagattuwa ekka ea kaale koraganna bari wecchha ewun dan kohoma huullanawa athida kiyala. lankawe man hithanne thawamath ehema siddiya theruna ewun inne bohoma poddai2009 විතර කාලේ මට ඊමේල් එකක් ආව බිට්කොයින් ගන්න කියල..අනේ හපොයි..කවුද දෙවියනේ දන්නේ...මම ඕක ඒ දාල තිබ්බ වෙබ්සයිට් ඒවා ඔක්කොටම ගිහින් කියවල..අනේමන්ද මොන මගුලක්ද තෙර්න්නේ නැහැ කියල නිකන් හිටියා...කවුද දන්නේ...අද එහෙනම් මම කෝටිපතියෙක්..හය්යෝ සංසාරේ..අතට ආපු දේ...
ඒ වෙනකොට මම ඔ ලෙවල් කරලා ගෙදර හිටියේ...අතේ සල්ලි තිබ්බේ නැහැ හොස්ටින් එකක් ගන්නවත්...![]()
හායි මෙයාWelcome to Crypto World
Thawa kalekin api katha karamuko![]()

Matah dennakoMage gawa Bitcoin thiyanawa one tharam dennam PM danna one aye
lol mama eeyeth kalpana kara api ea kaale miners buy kara kara mine karala ekathu karagattuwa ekka ea kaale koraganna bari wecchha ewun dan kohoma huullanawa athida kiyala. lankawe man hithanne thawamath ehema siddiya theruna ewun inne bohoma poddai
Danagena hitiyata wadak na bank loan gaththath ea kale ubata btc ganna baha. Markets walin accept kare mehen ewana salli. Usa uba inna ona. Ekai danan idala ganna ona kama thiyeddi ganna bari une apitath. Buy karana kaale awama oya kaledi patta dagaliklak dagalala ganne. Mtgox ekata apita yanna baha. Api adu kule ratawal. But hoyaganna sahenna amaru parawal thibune.Mama BTC gana 2010 wage indan danagena hitiya. Kawadawath mechchara ganan yayi kiyala hituwe naa. Ekale hatiyaya 1 lakh bank loan ekak daala BTac gattanam ada e salli generation 2 kata kaala beela Inna athi.