$1070 නෙමෙයි, $107ට ගත්තේ1070?March 11 kalin sell karanna one



$1070 නෙමෙයි, $107ට ගත්තේ1070?March 11 kalin sell karanna one



1070?March 11 kalin sell karanna one
ලොකු ගානක් නෙමෙයි, ඒ කාලේ ඉතින් ඕවා මාරම රිස්ක් එකක් නෙkiyak gaththada?


ganna hoda ALT coins monawda kiyapanko DASH hodada?
ලොකු ගානක් නෙමෙයි, ඒ කාලේ ඉතින් ඕවා මාරම රිස්ක් එකක් නෙ
8ක් කෑෂ් අවුට් කලා![]()

2013 මැද වගේ සල්ලි දීලා ගත්තේkoi kale wageda?
2014 wage mata mine karanna podi sick ekak thibba eth wade hariyata set une ne![]()