brainwash එකට පසු මගෙ හිතේ ඇඳුන photos ටිකක්

Internet Explorer

Active member
  • Sep 22, 2013
    210
    49
    28
    Ane buruwo oka danne nadda? Hari uba baba. Brain wash welane. Uba balaporothtu une White House eke pic ekak neda lontha kukula. Oya tiyenne Municiple council colombo. EPIC FAIL... :lol:
    BTW yankees kiyanne mokkuda ban.? Ara sindu kiyana Dady Yankey da.? U ubata pu@# wath ariyada.? Nathnam e yanki hara wena yankiyek sitida?

    ඉංග්‍රිසි එහෙම ටිකක් ඉගන ගන්න. බලනකොට බ්‍රෙන්වොෂ් වෙච්ච මට තරම්වත් දැනුමක් නැහැ නේ ඔයාට
    789987.jpg
     

    Internet Explorer

    Active member
  • Sep 22, 2013
    210
    49
    28
    Ane buruwo oka danne nadda? Hari uba baba. Brain wash welane. Uba balaporothtu une White House eke pic ekak neda lontha kukula. Oya tiyenne Municiple council colombo. EPIC FAIL... :lol:
    BTW yankees kiyanne mokkuda ban.? Ara sindu kiyana Dady Yankey da.? U ubata pu@# wath ariyada.? Nathnam e yanki hara wena yankiyek sitida?

    ඉංග්‍රිසි එහෙම ටිකක් ඉගන ගන්න. බලනකොට බ්‍රෙන්වොෂ් වෙච්ච මට තරම්වත් දැනුමක් නැහැ නේ ඔයාට
    789987.jpg
     

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,814
    3,400
    113
    සැහෙන්න මහන්සි වෙලා තියෙනවා. :) ලස්සන ච්ත්‍ර නිර්මාණ ටිකක්:yes:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    ඉංග්‍රිසි එහෙම ටිකක් ඉගන ගන්න. බලනකොට බ්‍රෙන්වොෂ් වෙච්ච මට තරම්වත් දැනුමක් නැහැ නේ ඔයාට

    Ridila sahenna.. :lol: ane pons mata Yankee kiyanne aththatama mokakda kiyala danne nathnam uba wage una hapuluwekugen ahanawada kukuloh. Google karala balanawane. Uba nam tube light ekakma tamae.

    BTW I've made a spelling mistake for word municipal council :P
     

    SomeoneElse

    Banned
    Sep 7, 2013
    400
    10
    0
    image.jpg


    මූ නම් මචන් කොකෙක්. මුට සමහරු කියනව පාලම් කොකා කියල. පන නැති කොකා කියල කියන්නෙත් මේ ජාතියටම තමයි.

    මට හිතෙන්නෙ උබ බ්‍රේන්වොශ් වෙන්න කලින් දැකපු ෆිල්ම් එකක කෑලි තමයි ඔය මතක තියෙන්නෙ....