me koheda machan?

Ane buruwo oka danne nadda? Hari uba baba. Brain wash welane. Uba balaporothtu une White House eke pic ekak neda lontha kukula. Oya tiyenne Municiple council colombo. EPIC FAIL...
BTW yankees kiyanne mokkuda ban.? Ara sindu kiyana Dady Yankey da.? U ubata pu@# wath ariyada.? Nathnam e yanki hara wena yankiyek sitida?
Mata prasne tiyenne muta mona magula karath Elakiri ekata enna... sinhala type karanna mataka tiyenavane
Ane buruwo oka danne nadda? Hari uba baba. Brain wash welane. Uba balaporothtu une White House eke pic ekak neda lontha kukula. Oya tiyenne Municiple council colombo. EPIC FAIL...
BTW yankees kiyanne mokkuda ban.? Ara sindu kiyana Dady Yankey da.? U ubata pu@# wath ariyada.? Nathnam e yanki hara wena yankiyek sitida?
සැහෙන්න මහන්සි වෙලා තියෙනවා.ලස්සන ච්ත්ර නිර්මාණ ටිකක්
![]()


ඉංග්රිසි එහෙම ටිකක් ඉගන ගන්න. බලනකොට බ්රෙන්වොෂ් වෙච්ච මට තරම්වත් දැනුමක් නැහැ නේ ඔයාට
ane pons mata Yankee kiyanne aththatama mokakda kiyala danne nathnam uba wage una hapuluwekugen ahanawada kukuloh. Google karala balanawane. Uba nam tube light ekakma tamae.




ඒලියන් කියලා අය නෑ. තවම හොයාගෙනවත් නැහැ..
