ඔව් මට පේනවා දේශබන්දුගේ තුවක්කු කල්ලියෙන් බෝඩ් එකේ දෙතුන් දෙනෙක් වලපල්ලට යනවා.
UPDATE:
Power cut time cannot be predicted. It could be soon after midnight. - CEB employee
Poddak kauru hari pahadili karanna mokakda mey seen ema? Tharagakaaree milata gannawalu mokakda mey?
what kind of alien you are?No but i enjoy suffering of sinhalu
be careful with PC/VGA cardsIdala idala podi vga ekak gatta wada tika karaganna. mun e asse pupa denna hadanawa


මුන්ටත් තියෙන්නේ ඕන හු%%%ක් කියලා කට වහන් ඉන්න..රට රට කියලා මොන ප%% ද..දැන් කොහොමත් මේ රට බලු වෙලා ඉවරයි..මේ රටින් පැනලා වෙන රටකට යන එක තමා හොදම දේ බයියොන්ටයි රාජපක්ෂලටයි ඕන මගුලක් කරගන්න කියලා..මට තේරෙන්නේ නැහැ ඇයි උඹල මුන්ට බනින්නේ කියල. මුන්ගේ ඉල්ලීම සාධාරණයි නේ. අනික උන්ට පුද්ගලිකව ලැබෙන දේකට නෙවෙයිනේ.
හරි විදියට මිළ කැඳවල අඩුම මිලට දෙන්න කියලනේ මේ කියන්නේ. නැත්නම් වෙන දෙයක්ද?
Attane ban.un nattan melahata sinhalu mini marala pare.unge credit line eka hindai mehema hari inne
Generator ekath dagena karanna puluwanCurrent nethuwa shed pumps weda karanne ne neda