Questions Business management degree එකක් අඩුවට ICBT වලට වඩා හොද තැනක් කියන්න

Chanukadc

Member
Jan 17, 2023
13
6
3
Business management degree එකක් කරනවනම් කරන්න හොඳ කොහෙද
Loan එකක් දාලා කලත් වියදම් ට්ක දරාගන්න අමාරු නිසා Full time කරන්නෙ නැතුව part time ICBT එකෙන් HND+topup කරන්න හිතන් ඉඳියේ
මට ඔයාලගෙ අදහස කියන්නකො.මට Job එකක් කරනගමන් තමයි Course එකට සල්ලි හොයාගන්න වෙන්නේ.හැබැයි මේකෙ හුඟක් අය කියන්නෙ ICBT යන්නෙපා කියලා. ඉස්සරහට රට යන්න වගේ අදහසකුත් තියෙනවා හැබැයි. මට දැනමුත්තන්ගේ අදහස් අවශ්‍යයි

පලි:- මගෙ ආසාව තියෙන්නේ multimedia පැත්තට.ඒත් මුදල් ප්‍රශ්න නිසා මට ඒක අතෑරල දාන්න උනා nbsm multimedia එක කරන්න ඉඳියේ gov loan එකෙන්. ඒත් full time කරද්දි ඒකට වියදම් හොයාගන්න බැරිනිසා අතෑරල දැම්මා. ආස දේවල් financially stable උනාට පස්සෙම කරන්න කියල හිතන්
 
Last edited:

Iroh

Well-known member
  • Dec 9, 2022
    159
    302
    63
    image_2023-01-17_121953847.png
     
    • Love
    Reactions: EVC

    Hasitha22

    Well-known member
  • Aug 28, 2021
    5,982
    5,225
    113
    Business management degree එකක් කරනවනම් කරන්න හොඳ කොහෙද
    Loan එකක් දාලා කලත් වියදම් ට්ක දරාගන්න අමාරු නිසා Full time කරන්නෙ නැතුව part time ICBT එකෙන් HND+topup කරන්න හිතන් ඉඳියේ
    මට ඔයාලගෙ අදහස කියන්නකො.මට Job එකක් කරනගමන් තමයි Course එකට සල්ලි හොයාගන්න වෙන්නේ.හැබැයි මේකෙ හුඟක් අය කියන්නෙ ICBT යන්නෙපා කියලා. ඉස්සරහට රට යන්න වගේ අදහසකුත් තියෙනවා හැබැයි. මට දැනමුත්තන්ගේ අදහස් අවශ්‍යයි

    පලි:- මගෙ ආසාව තියෙන්නේ multimedia පැත්තට.ඒත් මුදල් ප්‍රශ්න නිසා මට ඒක අතෑරල දාන්න උනා nbsm multimedia එක කරන්න ඉඳියේ gov loan එකෙන්. ඒත් full time කරද්දි ඒකට වියදම් හොයාගන්න බැරිනිසා අතෑරල දැම්මා. ආස දේවල් financially stable උනාට පස්සෙම කරන්න කියල හිතන්
    ICBT kiyada gana? 3 years full time?
     

    nethumshan

    Well-known member
  • May 27, 2017
    2,716
    2,193
    113
    BM අමාරු නැද්ද බන්🤔 මන් දන්න කරපු සෙට් එකක්ම මගින් හැලුනානේ.

    BTW ICBT බම්බලපිටියේ බාන්ච් එක හොදයි.

    ඔයා කරන්න බලාපොරොත්තු වෙන එකේ කොස් කන්ටෙන්ට් එක අනිත් කැම්පස් එක්ක කම්පෙයා කරලා බලලා, ඔයාගේ බජට් එක සලකලා බලලා,ඔයා ඉස්සරහට කරන්න ඉන්න දෙවල් සලකලා ඔයාම තිරණයක් ගන්න. එක එක්කෙනා කියන දෙවල් අහලා අනාත වෙන්න එපා.
     

    Lupine Solus

    Well-known member
  • Dec 2, 2022
    733
    1,669
    93
    Bump
    මොරටුව හරි කොළඹ හරි BIT Degree එක කරොත් හොඳයි කියලා හිතෙන්නැද්ද. IT වලට ආස නම් ඒක කරන එක තමා ලේසිම Business Degree එකක් කරනවට වඩා. ගානත් අඩුයි නේ. අනිත් එක business degree එකක් කරපු කෙනෙක්ට වඩා ලේසියෙන් ජොබ් එකක් හොයාගන්න පුළුවන් IT කරපු එක්කෙනෙක්ට මට තේරුණ විදිහට.
     

    Mazerunnerr

    Well-known member
  • Feb 3, 2022
    1,149
    1,260
    113
    Podi podi uni oonatarm tynw, reputation ekanm adui.. bci eke tibba issra bm 4yrs 500k + walata saha bank loan ekakut oonm arrange karala denawa.

    Cima/Cma/Acca/Ca/Bit/Bcs/ hriyne nadda?
     

    pdkuma

    Well-known member
  • May 22, 2016
    637
    763
    93
    Bump
    මොරටුව හරි කොළඹ හරි BIT Degree එක කරොත් හොඳයි කියලා හිතෙන්නැද්ද. IT වලට ආස නම් ඒක කරන එක තමා ලේසිම Business Degree එකක් කරනවට වඩා. ගානත් අඩුයි නේ. අනිත් එක business degree එකක් කරපු කෙනෙක්ට වඩා ලේසියෙන් ජොබ් එකක් හොයාගන්න පුළුවන් IT කරපු එක්කෙනෙක්ට මට තේරුණ විදිහට.
    මාත් මේ කතාවට එකඟයි. මාත් AL කරල ප්‍රයිවට් කැම්පස් යන්න තරම් වත්කමක් තිබ්බෙ නෑ. ඒ කාලෙ ඔහොම ලෝන් තිබ්බෙත් නෑ. මහ ගොඩක් private uni තිබ්බෙත් නෑ. ජොබ් එකක් හම්බුනා ඒකාලෙ IT උණ හැදුන නිසා sllit එකේ කරන්න බැලුව වියදම වැඩී. තව esoft එකේ IT සහ engineering කරන්න බැලුව හරි අමාරුයි ඒ ගණන් වියදම් කරන්න. මට හොඳට මතකයි මගෙ සම්පූර්ණ පඩියම ඉතුරු කරන්න ඕනෙ fees ගෙවන්න. ඔහොම ඉන්නකොට තමයි BIT සෙට් උනේ. පුදුම සහනයක් ලැබුනෙ ඒකෙන්.
    Studies වලටත් තනියම වියදම් කරගෙන, කාල ඇඳල, ගෙදරටත් උදව් කරගෙන ඉන්න පුලුවන් උනා ඒකෙන්.
    යන්තම් ඩිප් එක ඉවර කරගන්නකොට ජොබ් එකෙන් ගොඩක් දේවල් ලැබුන. Job එක stable උනා. Studies අතෑරුනා. ඒක නම් කරගන්න එපා මල්ලි.
     
    • Love
    Reactions: Lupine Solus