RAT 16F88

Well-known member
  • Aug 27, 2010
    1,131
    86
    48
    Machangla mata niyama C# help ebook ekak labunaa
    Machang C# Install karaganda ona Ekata Visual studio eka install karagaththahama harida
    Danna aya Mata udaw karandako:nerd::nerd:
     

    cm2004cm4ever

    Member
    Aug 21, 2008
    1,079
    88
    0
    ow machan Visual Studio ekka thama enne.. oyata one C# witharanam install karanakota C# witharak install karanna. nethnam anith languages (.net, c++, J#) wage ewath install wela hard eke space eka boruwata gani..
     
    • Like
    Reactions: RAT 16F88

    RAT 16F88

    Well-known member
  • Aug 27, 2010
    1,131
    86
    48
    ow machan Visual Studio ekka thama enne.. oyata one C# witharanam install karanakota C# witharak install karanna. nethnam anith languages (.net, c++, J#) wage ewath install wela hard eke space eka boruwata gani..

    Thanks machang Microsoft site ekeng dena trial eka down kalaama hari neda??