Campus එකෙන් දුන්න mail එකෙන් කෙල්ලෙක්ට මැසේජ් එකක් දාන්න.

Mahesh Wanasinghe

Well-known member
  • May 28, 2023
    15,038
    15,544
    113
    New Zealand
    outlook එකට ගිහින් ඒකිගේ නමේ මුල කෑල්ල ගහද්දිම ඊමේල් එක පෙන්නනවා කලුවෝ.
     

    G Starlin

    Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,955
    113
    Panadura
    2000 passe kelllek nam ube email eka dakkath oka open karala balanne na. mark my word. :rofl:
    Mage wayase yako 2003.

    outlook එකට ගිහින් ඒකිගේ නමේ මුල කෑල්ල ගහද්දිම ඊමේල් එක පෙන්නනවා කලුවෝ.
    මම කලේ බන් මේක.

    මගේ mail එක මේක කියල හිතමු.

    [email protected]

    අපේ ක්ලාස් එකේ ඉන්නේ 8 දෙනයි.කොල්ලෝ 3 යි.කෙල්ලෝ 5යි.

    කොල්ලෝ දෙන්නගේ දෙක මම දන්නවා.ඒ දෙක මෙහෙම කියමු.

    [email protected]
    [email protected]

    පස්සේ මම කලේ ඉතුරු ටික outlook එකේ to කියන තැන නම්බර් එක 004,005.. එහෙම කර කර වෙනස් කර කර ගැහුවා.ගැහුවම එයාලගෙ නම පේනවා.හැබැයි අන්තිමේට තියන නම විතරයි.ඉස්සරහින් තියන ඒවගේ කෙටි කරලා දාලා තියෙන්නේ උදාහරනයක් විදිහට

    Anura kumara dissanayake

    Dissanayake A K

    කියලා තියෙන්නේ.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Mage wayase yako 2003.


    මම කලේ බන් මේක.

    මගේ mail එක මේක කියල හිතමු.

    [email protected]

    අපේ ක්ලාස් එකේ ඉන්නේ 8 දෙනයි.කොල්ලෝ 3 යි.කෙල්ලෝ 5යි.

    කොල්ලෝ දෙන්නගේ දෙක මම දන්නවා.ඒ දෙක මෙහෙම කියමු.

    [email protected]
    [email protected]

    පස්සේ මම කලේ ඉතුරු ටික outlook එකේ to කියන තැන නම්බර් එක 004,005.. එහෙම කර කර වෙනස් කර කර ගැහුවා.ගැහුවම එයාලගෙ නම පේනවා.හැබැයි අන්තිමේට තියන නම විතරයි.ඉස්සරහින් තියන ඒවගේ කෙටි කරලා දාලා තියෙන්නේ උදාහරනයක් විදිහට

    Anura kumara dissanayake

    Dissanayake A K

    කියලා තියෙන්නේ.

    huththige puthata konda pana naha ghin kelin katha karanna, ponnayek tho
     
    • Dislike
    Reactions: G Starlin