Okun kohomada ochara Canada enne bung ?
Punjab un Parliament ekee, Army ekath innawa video mama dakka
Oya issarama apu unda world war 2 ekata kalin ?
ඔකුන්ගේ එකෙක්ට එකෙක් මාර සපෝට්
ගොඩක් එන්නේ work visa වලට පන්ජෙක් ගේ business එකක් තියනවා නම් ඌ ගේනවා බුරුතු පිටින්
කොටින්ම අර හොද cricket ගහන උන්වත් ගෙන්නනවා ඔහොම
ඕකුන්ට හෙන තැනක් තියනවා මෙහෙ
උන් ඉන්දියාවේ කලිස්තාන් කියල වෙනම රටක් හදන්න පට්ට ගේමක් දෙන්නේ ඔකේ සීන් එකකට තමයි ඉන්දියාවෙන් contract එකක් දීල පංජන්ගේ ලීඩර් කෙනෙක් මැරුව මෙහෙදී මේ අවුරුද්දේ ඕකටඅගමැති කෙලින්ම මෝඩි ගෙන් ගේම ඉල්ලුවා මුන්ට එච්චර පොලිටිකල් පවර් එකක් තියනවා votes නිසා
ඔව් ඕකුන් එක්දහස් නමසිය බර ගණන් වල නැවක ඇවිල්ල ගොඩ බැහැල තියෙන්නේ