ela kohenda macho american tint eka ganna thiyenne?
Darly Road eke athi Macho .... Mama dan Tint karanne Kiribathgodin ..
ela kohenda macho american tint eka ganna thiyenne?
hoda eka nam danne naha.
dada naha eth license eka gannawa. galawala gihin pennala license eka ganna ona.


Darly Road eke athi Macho .... Mama dan Tint karanne Kiribathgodin ..
math gahagena hitiya , karumeta alluwa, la tint ekakth be kiyala kiwwe , samahara kalakanni full dark ekath issarahata gahan yanawa eken aye note wenawa wedi
aha macho kiyak withara yaanwa da full tint ekak karanna
Ube mokakda Car eka Macho ????? Dora 2i Back ekai karanawa nam 1200 wage yai Macho .... Bt ubalata karanna ita wada yai .. N Colombo Prices wadi ....

alto ekak bang
ela ela![]()
Ah ehenam adu Macho gana .... Uba issarahath gahagani Macho .. Alluwoth ethanadima galawapan .... Mama nam gahagena yanne ... He he ..


Danna widiyata issaraha 25% pitipasse doraval dekai, widuruwai 75% puluwan. (pitipassa full karanna puluwan kivvata ehema baha.
Bt dan hama ekama galawanna liyala kotuwe city traffic eken kiyana katavat 50% atta katavak. habai mama nam oya uda kivva widiyata kara danata navattapu tanakinvat tint eka gana ahuwe naha .
25% kiyanne kalu hari mona pataka hari kola 4 tiyanava, eken tint eka wadi wena piliwelata palaweni kole.
75% kiyanne 3 weni kole.

ela macho tnX rep addMachan Dehiwala Kleen park hondai. 15 Years warranty ekak denawa.![]()
darly road 1n nan gahanna epa Chinese stuff. sun lanka , clean park, petco oya wage thanakin gahapan. mokakda car 1 . normal sedan 1k nan 25k 30k yanawa.
darly road gahuwoth nan 5k 6k yai. habai chinese.
