CAR එකක වින්ඩොව්ස් ටින්ට් කරන්නේ කොහොමද?

redcafe

Well-known member
  • Jun 3, 2009
    1,907
    100
    63
    math gahagena hitiya , karumeta alluwa, la tint ekakth be kiyala kiwwe , samahara kalakanni full dark ekath issarahata gahan yanawa eken aye note wenawa wedi
     
    • Like
    Reactions: chika009

    chika009

    Well-known member
  • Jan 3, 2011
    5,554
    392
    83
    earth
    math gahagena hitiya , karumeta alluwa, la tint ekakth be kiyala kiwwe , samahara kalakanni full dark ekath issarahata gahan yanawa eken aye note wenawa wedi

    ela ela issaraha tint karanne nathuwa inna eka hodai wage! haha
    tnX 4 da infor machn
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    Danna widiyata issaraha 25% pitipasse doraval dekai, widuruwai 75% puluwan. (pitipassa full karanna puluwan kivvata ehema baha.

    Bt dan hama ekama galawanna liyala kotuwe city traffic eken kiyana katavat 50% atta katavak. habai mama nam oya uda kivva widiyata kara danata navattapu tanakinvat tint eka gana ahuwe naha .

    25% kiyanne kalu hari mona pataka hari kola 4 tiyanava, eken tint eka wadi wena piliwelata palaweni kole.

    75% kiyanne 3 weni kole.
     
    • Like
    Reactions: chika009

    chika009

    Well-known member
  • Jan 3, 2011
    5,554
    392
    83
    earth
    Danna widiyata issaraha 25% pitipasse doraval dekai, widuruwai 75% puluwan. (pitipassa full karanna puluwan kivvata ehema baha.

    Bt dan hama ekama galawanna liyala kotuwe city traffic eken kiyana katavat 50% atta katavak. habai mama nam oya uda kivva widiyata kara danata navattapu tanakinvat tint eka gana ahuwe naha .

    25% kiyanne kalu hari mona pataka hari kola 4 tiyanava, eken tint eka wadi wena piliwelata palaweni kole.

    75% kiyanne 3 weni kole.


    ela machn tnQ rep dunna :D
     

    shaniomesha

    Member
    Jul 16, 2011
    207
    22
    0
    darly road 1n nan gahanna epa Chinese stuff. sun lanka , clean park, petco oya wage thanakin gahapan. mokakda car 1 . normal sedan 1k nan 25k 30k yanawa.
    darly road gahuwoth nan 5k 6k yai. habai chinese.
     
    • Like
    Reactions: chika009

    chika009

    Well-known member
  • Jan 3, 2011
    5,554
    392
    83
    earth
    darly road 1n nan gahanna epa Chinese stuff. sun lanka , clean park, petco oya wage thanakin gahapan. mokakda car 1 . normal sedan 1k nan 25k 30k yanawa.
    darly road gahuwoth nan 5k 6k yai. habai chinese.

    oh car eka nam alto ekak bang
    ela ela tnx :D
    rep add