Car help,,,,,

chipu

Member
Nov 27, 2008
656
4
0
35
Kohuwala
Machanla......

Me car eke me piti passe light eka second hand kiyak wenawada?????? koheda thiyenne ganna??????


Help ekak denna....
2003-nissan-moco-mg21s-110k-1.jpg
 

leeka

Member
Feb 26, 2008
4,755
649
0
Battaramulla
Ay bun uba iine Kohuwala nam ethanin Nugegodata daala delKanda, maharagama area eke rawumak daapan hoyaganna puluwan wei. owata ithin Fix prices neha unta hithena gaana thama kiyanne. neththam untama kiyala genna ganna puluwan 2,3 weeks walin.

kohomath 5000 - 12000 athara gaanak kiyai .
 

Chathu D

Well-known member
  • Aug 13, 2008
    3,818
    276
    83
    Delkada Vikasitha or power auto lamp eke balapn............
    gana nm danne na.............
     

    chipu

    Member
    Nov 27, 2008
    656
    4
    0
    35
    Kohuwala
    Thanks all frndzzzzzz

    man balannam....oyala danna than thiyenawa nam mata pm karanna.price dannawa nam ekath pm karanna...........