Card වලින් pay කරද්දී පරිස්සමෙන්..😦😵😨

karikota

Well-known member
  • May 26, 2015
    360
    408
    63
    වකපුටේ
    ammata hikila giya last week eke. Commercial Bank card eken USD 260 transaction ekak wuna, and then another 10K from uber eats :/ e welema card eka block karala damma. Have no clue how the details went out. Edama thamai com bank eke advertistment ekak damme scam scene walata
     

    Nilan1987

    Well-known member
  • Jun 27, 2023
    395
    453
    63
    ඔය ඔර්ජිනල් Card එකේ Data ටික වෙන Empty Card එකකට Write කරලා ඒ Card එකෙන් පිටරට ATM වලින් සල්ලි ගන්නවා
    Pissuda hutto ehema kohomada kerenne kiyahan
     

    TNHM

    Well-known member
  • Jan 3, 2017
    5,356
    15,621
    113
    Debit කාඩ් use කරන්න එපා යකුනේ.
    Credit card use කරපං online ගේවද්දි.

    මම නම් ATM එකට ඇරෙන්න වෙන දේකට debit card use කරලා නෑ අවුරුදු ගානකින්.

    ඒකෙත් debit card එක ලින්ක් කරන account එකේ සල්ලි තියන්නේ නැ.

    ඕන වෙලාවට දානවා.
     

    Camacho

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    1,324
    1,723
    113
    Debit කාඩ් use කරන්න එපා යකුනේ.
    Credit card use කරපං online ගේවද්දි.

    මම නම් ATM එකට ඇරෙන්න වෙන දේකට debit card use කරලා නෑ අවුරුදු ගානකින්.

    ඒකෙත් debit card එක ලින්ක් කරන account එකේ සල්ලි තියන්නේ නැ.

    ඕන වෙලාවට දානවා.
    credit limit eka iwara wenakan kelala tibbama hari shoak. eeta lesine bn debit eka use karanawa topup amount ekak tiyagana.

    mage HNB eka link kare additional account ekakata, dekama link karanna ahaddi epa kiwa, eth lagadi idan eke accounts 2ma pennawa select karanna. unta kiwata tama eka fix karala ne. gihin letter ekak denna oni.
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus

    TNHM

    Well-known member
  • Jan 3, 2017
    5,356
    15,621
    113
    credit limit eka iwara wenakan kelala tibbama hari shoak. eeta lesine bn debit eka use karanawa topup amount ekak tiyagana.

    mage HNB eka link kare additional account ekakata, dekama link karanna ahaddi epa kiwa, eth lagadi idan eke accounts 2ma pennawa select karanna. unta kiwata tama eka fix karala ne. gihin letter ekak denna oni.

    මගේ fraud trans ගිහින් තියෙනවා. එකක්වත් අතින් ගෙවලා නෑ. ඔක්කොම bank එකෙන් reverse කරනවා. ගෙදරට අලුත් කාඩ් එකක් එනවා.
     

    poopoo

    Well-known member
  • Nov 18, 2021
    5,766
    11,430
    113
    Debit කාඩ් use කරන්න එපා යකුනේ.
    Credit card use කරපං online ගේවද්දි.

    මම නම් ATM එකට ඇරෙන්න වෙන දේකට debit card use කරලා නෑ අවුරුදු ගානකින්.

    ඒකෙත් debit card එක ලින්ක් කරන account එකේ සල්ලි තියන්නේ නැ.

    ඕන වෙලාවට දානවා.
    ඈ... මේක අනිත් පැත්ත නෙමෙයිද වෙන්න ඕන 🥴