නෑ ඊට කලින් හිට් උනේ. අමිතාබ් බච්චන්, සෝනු නිගම් shutouts දුන්න එකෙන් boost උනා.ඕකීගේ කටහඩේ ඇති ලස්සනක් නෑ බන්..
රෙන කඩහඩක් තියෙන්නේ..
බලපන් ඒ සින්දුවත් සෙට් නෑ මටනම්..
ඕක හිට් උනේ , ඔය සින්දු කොටසක් අමිතබ් බච්චන් ගේ ඩාන්ස් එකකට ඇඩ් කරලා දාලා ඒක අමිතාබ් දැකලා පස්සේ පොර ලස්සනයි කියලා ශෙයාර් කරලා තිබ්බා..
ඉන්දියාවේ ඉන්නේ නලු නිලියෝ දේවත්වයෙන් සලකන මරි මොඩ ජනතාවක්..
උන්ට ඉතින් ඕක අහු උනාම මැජික් වගේ රැල්ලක් බිහි වෙනවා..
එහෙම ආපු රැල්ල තමා තාම යන්නේ..![]()
කැරිම කුහක හුත්තෙක් නේද උබ නම්. උබව ආශ්රය කරන උනුයි. වටේ පිටේ ගෙවල් වල උන් එහෙම පව් ඕයි.. චීත්තේ වගේ ගම වටේටම කියව කියව යනවා ඇති , අල්ලපු ගෙදර එකෙක් උබලට වඩා ටිකක් හරි සක්සස් වුනොත්..ay ban me sindu kiyanna bari huttiwa mechchara up karanne,, ape ekek ekka meki class eke idla tyenne,,
melbourne walat karima kadeka igenagena pissu kelala melo pakak karaganne nathuwa ayet lankawata bada gaala![]()

අහපු දේට උත්තර දීපංකෝ. වටේ යන්නේ.
yohani pan kenek tipper :v
උබ දඩ කුහකයා නෙහ්?




..
) ..ඉතින් ඒකි ආස දේ නෙමේ වෙන්න ඇති බිස්නස් මැනේජ්මන්ට්. දැන් ඒකි ආස ෆිල්ඩ් එකේ ගිහින්. ටැලන්ට් එකට අමතරව ලක් එකත් එක්ක ඒකි south asian හිට් එකක් වෙලා. උබ මොනවද කරල තියෙන්නේ ? ආසයි දැනගන්න.




අහපු දේට උත්තර දීපංකෝ. වටේ යන්නේ.උබ දඩ කුහකයා නෙහ්?
කොහෙද වැඩ කරේ, මොනාද කරේ කින්ද මන්ද.. පි.ආර් දෙන එක රටෙන් නේ මොංගල් රිලවෝ නැවැත්තුවේ,, ඕකි ලංකාවට ආවේ 2018 වගේ... ලොල්.. උබලට ඕකි කොහෙවත් නැති හුත්තක් උනාට අපේ ගෙදර උන් එක්ක ඕකි යුනි එකේ ඉදලා තියෙන්නේ..අලගිය මුලගිය ඔක්කම දන්නවා,,

Kawda bn uba kiyana hoda gayakayo? Examples?අනවශ්ය දේවල් වලට කාලය වෙන් කරන්නේ නෑ..මන් කරපුවා අහපු නිසා කියන්නේ.. දන්නා එකෙක්ගෙන් අහපන්කොහෙද වැඩ කරේ, මොනාද කරේ කින්ද මන්ද.. පි.ආර් දෙන එක රටෙන් නේ මොංගල් රිලවෝ නැවැත්තුවේ,, ඕකි ලංකාවට ආවේ 2018 වගේ... ලොල්.. උබලට ඕකි කොහෙවත් නැති හුත්තක් උනාට අපේ ගෙදර උන් එක්ක ඕකි යුනි එකේ ඉදලා තියෙන්නේ..අලගිය මුලගිය ඔක්කම දන්නවා,,
අනික මේක අහපන්,, සින්දුවක් කියන්න පුළුවන් එකෙක් ෆෝම් කරපන් ගොබිලෝ.. තාලයක් මාලයක් සංගීතයක් දන්නා උන් ද බන් උබල
කාගේ හරි එෆ්.බි එකේ දැකපු හෑල්ලක් අල්ලාගෙන මැරෙන්න යනවා.. පව් හුටෝ බොලා.. මෙහෙටම තමා හරියන්නේ තොපු වගේ ගන කබර හැත්ත...
ලය්ව් සින්ග් කරන එකක් බලලා වරෙන් අනාතයා..![]()
Kawda bn uba kiyana hoda gayakayo? Examples?
Music kiyanne dan singing+music nemei neh. Performance art ekak wela api kamati unath nathath. Viral yanna puluwan eka goda. Lil pump Cardi B ta meki taram wath singing baa neh un top artists unataමොන කාල වකවානුවෙන්ද උබ අහන්නේ මචන්,,? මේ දැන් යන ජෙනරේෂන් එකේ උන්ද??ඊළගට මොන ජෝන්රා එකෙන්ද??
මේ කාලය අනුව,,චරිත කියන එකාගේ කම්පොසිෂන් සුෆිරි,, ඊළගට යසස් මැදගෙදර කියන පොර නියමය්..
senaka batagoda pop, jazz
ඔන්න මචන් ටොප් නොච් ලංකාවේ දැනට ඉන්න ඩයල්ස් එකක්.. ආයෙත් නෑ එළමකිරි..
Music kiyanne dan singing+music nemei neh. Performance art ekak wela api kamati unath nathath. Viral yanna puluwan eka goda. Lil pump Cardi B ta meki taram wath singing baa neh un top artists unata
sangeethe gana nan taramakata dannawa 


ඔන්න ඔතන තමයි ලංකාවේ උන්ට වැරදුනේ. උබල වගේ උන් තමා සමාජේ බහුතරයක් ඉන්නේඅනවශ්ය දේවල් වලට කාලය වෙන් කරන්නේ නෑ..මන් කරපුවා අහපු නිසා කියන්නේ.. දන්නා එකෙක්ගෙන් අහපන්කොහෙද වැඩ කරේ, මොනාද කරේ කින්ද මන්ද.. පි.ආර් දෙන එක රටෙන් නේ මොංගල් රිලවෝ නැවැත්තුවේ,, ඕකි ලංකාවට ආවේ 2018 වගේ... ලොල්.. උබලට ඕකි කොහෙවත් නැති හුත්තක් උනාට අපේ ගෙදර උන් එක්ක ඕකි යුනි එකේ ඉදලා තියෙන්නේ..අලගිය මුලගිය ඔක්කම දන්නවා,,
අනික මේක අහපන්,, සින්දුවක් කියන්න පුළුවන් එකෙක් ෆෝම් කරපන් ගොබිලෝ.. තාලයක් මාලයක් සංගීතයක් දන්නා උන් ද බන් උබල
කාගේ හරි එෆ්.බි එකේ දැකපු හෑල්ලක් අල්ලාගෙන මැරෙන්න යනවා.. පව් හුටෝ බොලා.. මෙහෙටම තමා හරියන්නේ තොපු වගේ ගන කබර හැත්ත...
ලය්ව් සින්ග් කරන එකක් බලලා වරෙන් අනාතයා..![]()




නැත්නම් ඒකි හිටියේ කොහෙද?ෆේල්ද විභාගේ අපිට පකද? ඒකි Entertainer කෙනෙක්. අපිට ඒකිගේ personal life එක අදාල නෑ , සමාජෙට හානියක් කරල නෑනේ. දැක්කද උබල වගේ ගොබ්බයෝ බලන්නේ ඒවා..ඉතින් රටකට හරියයිද? 



දැන් ලංකාවේනේ ඉන්නේ. ACBT ත් කලානේ
මෙල්බර්න් ගිහින් ඇවිත් කෙලවගෙන. අපිටත් එහෙම කියන්න පුලුවන්. ඒත් අපිට උබේ පර්සනල් ලයිෆ් වැඩක් නෑනේ ඒව. ඒ නිසා අනික් උන්ට ටෝක්ස් දෙන්න කලින් තමන් වැඩක් කරගෙන ඉදපං 


ඔන්න ඔතන තමයි ලංකාවේ උන්ට වැරදුනේ. උබල වගේ උන් තමා සමාජේ බහුතරයක් ඉන්නේ![]()
![]()
![]()
ඒක තමා තාම කෙලවෙලා තියෙන්නේ රටට. බැලුවොත් ලංකාවේ තියෙන්නේ ඔය වගේ චීත්ත සීන්.
අපිට මොකද හුත්තො ඒකි මොනවද කරේ? අලගිය තැන් මුල ගිය තැන්? Indian ඕඩියන්ස් එක උනත් රස විදින්නේ ඒ සින්දුව.නැත්නම් ඒකි හිටියේ කොහෙද?ෆේල්ද විභාගේ අපිට පකද? ඒකි Entertainer කෙනෙක්. අපිට ඒකිගේ personal life එක අදාල නෑ , සමාජෙට හානියක් කරල නෑනේ. දැක්කද උබල වගේ ගොබ්බයෝ බලන්නේ ඒවා..ඉතින් රටකට හරියයිද?
තාල මාල ගැන උබ කියන්න උබ දන්නවද තාලයක්. මුලින්ම ලෝකේ industries දුවන හැටි ඉගෙන ගනින්. ඔහොම බැලුවොත් Billboard හිට්වෙච්ච Justin Bieber, Rihanna, Taylor Swift etc.. වගේ උන්ට වැඩිය ලෝකේ කොච්චර ඉන්නවද ඕයි පට්ටම ටැලන්ටඩ් musicians ලා. මම නෙමේ පව්. උබ වගේ කුහක උන්. ජෝක් නෙමේ. ඕව ලෙඩ නැති බෙහෙත්. කුහක කම..බයානකම ලෙඩක්.
තමන්ට සෙට් වෙන්නෙ නැත්නම් පාඩුවේ ගියාට අවුලක් නෑ. කුහක චිත්තයෙක් වගේ, මිනිස්සුන්ගේ පර්සනල් ලයීෆ් ගැන ඇදල ටෝක්ස් නොදි.
උබත් ඉතින් ෆේල් වෙච්ච එකෙක්නේ ඕයි එහෙම බලද්දි?දැන් ලංකාවේනේ ඉන්නේ. ACBT ත් කලානේ
මෙල්බර්න් ගිහින් ඇවිත් කෙලවගෙන. අපිටත් එහෙම කියන්න පුලුවන්. ඒත් අපිට උබේ පර්සනල් ලයිෆ් වැඩක් නෑනේ ඒව. ඒ නිසා අනික් උන්ට ටෝක්ස් දෙන්න කලින් තමන් වැඩක් කරගෙන ඉදපං
![]()

ඔන්න ඔතන තමයි ලංකාවේ උන්ට වැරදුනේ. උබල වගේ උන් තමා සමාජේ බහුතරයක් ඉන්නේ![]()
![]()
![]()
ඒක තමා තාම කෙලවෙලා තියෙන්නේ රටට. බැලුවොත් ලංකාවේ තියෙන්නේ ඔය වගේ චීත්ත සීන්.![]()


කුහක කම ගැන ටෝක්ස් දෙන්නේ උබද ?? :v :v රට අරින්නේ මොන වෙලේද,, මට යන්න පුළුවන්,. එත් උබට පුලුවන්ද??
පව් හුත්තෝ සිරාවටම උබ..
ela bn.. ela
උඩ මම පොඩි විග්රහයක් කලානේ. බිල්බෝඩ් ආටිස්ලත් ගැන කියල. කෝ..පොයින්ට් එකට නෙමේනේ රිප්ලයි කරල තියෙන්නේ ?බෝල මොංගල් පකෝ.. රට වැහුවේ පි.ආර් දෙන එක
මන් ෆේල් ද නැද්ද කියන්න මන් දාන්නද මගේ පොය්න්ට් චාට් එක ප්රුෆ් එක්ක.. හුත්තෝ තැනක ඉගෙන අනික් උන්ව විවේචනේ කරන්නේ.. තොපු වගේ හිගන,මුසල,කුහක හැත්ත නෙවි..
විසා ප්රුෆ් ඕනද මෝඩ පකාට කවදා වෙනකන් විසා තියේද බලන්න.. හුත්තෝ මන් ආවේ මගේ කැමැත්තෙන්.. මන් ලංකාවට අවේ අන්තිමට 2017..අප්පිරිය් එහෙම එක දිගට් ඉන්න..
මෙකි ඇවිල්ල තියෙන්නේ කරගන්න දෙයක් නැතුවපිස්සු කෙලියම එහෙමය්..
ගොන් කැරියා පකක් කියෝනව රිදිලා
------ Post added on Sep 12, 2021 at 1:10 PM


);උඩ මම පොඩි විග්රහයක් කලානේ. බිල්බෝඩ් ආටිස්ලත් ගැන කියල. කෝ..පොයින්ට් එකට නෙමේනේ රිප්ලයි කරල තියෙන්නේ ?
දැක්ක නේද පොඩ්ඩක් කෙනිත්තුවම ඌයියා වුනානේද උබ . උබ පොර .. උබ ෆේල් වුනේ නෑ කියන එක කියන්න කොච්චර දගලනවද..![]()
![]()
![]()
![]()