Chamu Sri පියුමිගෙ ජංගිය ගලවලා 100M ගැහුවෙ යොහානි ශිෂ්‍යත්වෙ ලියන කාලෙ 😂😂

olu bakka

Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,879
    23,564
    113
    ඕකීගේ කටහඩේ ඇති ලස්සනක් නෑ බන්.. :confused:
    රෙන කඩහඩක් තියෙන්නේ..:baffled:
    බලපන් ඒ සින්දුවත් සෙට් නෑ මටනම්..
    ඕක හිට් උනේ , ඔය සින්දු කොටසක් අමිතබ් බච්චන් ගේ ඩාන්ස් එකකට ඇඩ් කරලා දාලා ඒක අමිතාබ් දැකලා පස්සේ පොර ලස්සනයි කියලා ශෙයාර් කරලා තිබ්බා..
    ඉන්දියාවේ ඉන්නේ නලු නිලියෝ දේවත්වයෙන් සලකන මරි මොඩ ජනතාවක්..:lol:
    උන්ට ඉතින් ඕක අහු උනාම මැජික් වගේ ‍රැල්ලක් බිහි වෙනවා..
    එහෙම ආපු ‍රැල්ල තමා තාම යන්නේ..:rolleyes:
    නෑ ඊට කලින් හිට් උනේ. අමිතාබ් බච්චන්, සෝනු නිගම් shutouts දුන්න එකෙන් boost උනා.
     

    niyomax

    Well-known member
  • Sep 24, 2014
    4,595
    7,483
    113
    ay ban me sindu kiyanna bari huttiwa mechchara up karanne,, ape ekek ekka meki class eke idla tyenne,,
    melbourne walat karima kadeka igenagena pissu kelala melo pakak karaganne nathuwa ayet lankawata bada gaala :lol:
    කැරිම කුහක හුත්තෙක් නේද උබ නම්. උබව ආශ්‍රය කරන උනුයි. වටේ පිටේ ගෙවල් වල උන් එහෙම පව් ඕයි.. චීත්තේ වගේ ගම වටේටම කියව කියව යනවා ඇති , අල්ලපු ගෙදර එකෙක් උබලට වඩා ටිකක් හරි සක්සස් වුනොත්..

    ඔය ජාතිය ආගම ගැන ඕනවට වඩා උදම් අනන උන් ඔහොම්මම තමා. බලපං උබ දාන් ඉන්නේ සිංහලේ ප්‍රොෆයිල් පික් එකට :lol: :lol: :lol: :lol:

    අනිවා ඩෙෆා උබේ මහඑවුන් දෙන්නත් ඔය වගේමයි නෙහ්? :lol: :lol: :rofl:
     
    Last edited:

    niyomax

    Well-known member
  • Sep 24, 2014
    4,595
    7,483
    113
    :lol:


    yohani pan kenek tipper :v
    අහපු දේට උත්තර දීපංකෝ. වටේ යන්නේ. ;) උබ දඩ කුහකයා නෙහ්?

    උබත් ඕසි හිටියනේ නේද? දැන් ගේමක් ගහගත්තද ? :rofl:
    ඔහොම කුහක වෙන්න එපා ඕයි.. උබලගේ ළමයින්ටත් දවසක ඕව යනවා. එතකොට කරදරේ වටේ පිටේ උන්ට:lol::lol::lol::lol::lol:..

    දැන් උබ කියන විදියට ඒකි මෙල්බර්න් ඉදලා ඉගෙන ගෙන නැතිව ඇවිත් ? ඉතින්? සමහර උන් ඔසි වල ඉගෙන ගෙන යන්නේ දෙමව්පියන්ගේ උවමනාවට ,එක්කො රැල්ලට , එක්කෝ සල්ලි තියෙන නිසා (උබත් ඔය කියන එකෙන් එකෙක්නේ ;)) ..ඉතින් ඒකි ආස දේ නෙමේ වෙන්න ඇති බිස්නස් මැනේජ්මන්ට්. දැන් ඒකි ආස ෆිල්ඩ් එකේ ගිහින්. ටැලන්ට් එකට අමතරව ලක් එකත් එක්ක ඒකි south asian හිට් එකක් වෙලා. උබ මොනවද කරල තියෙන්නේ ? ආසයි දැනගන්න.

    පොයින්ට් එකට කතා කරමුද? එහෙම බැරි නම්.. ටයිප් කරන්න පුලුවන් කම තිබ්බ කියල ටයිප් කරලා ගොනා කියල පෙන්වන්න එපා බං.. ගදයි වටේටම
     

    Mosess

    Well-known member
  • Sep 6, 2021
    262
    848
    93
    Urban Area

    Chamu Sri පියුමිගෙ ජංගිය ගලවලා 100M ගැහුවෙ යොහානි ශිෂ්‍යත්වෙ ලියන කාලෙ


    2017 - චමු ශ්‍රී ප්‍රේම සටන වීඩියෝ එක දානවා;)

    2021 - වයස 28 දි යොහානි ෆේමස් වෙනවා:yes:

    මේ අතර කාලය දල වශයෙන් අවුරුදු 5 යි.:rolleyes:

    ඒ කියන්නෙ යොහානිට වයස අවුරුදු 23 දි තමා ප්‍රේම සටන වීඩියෝ එක එන්නේ?:yes:

    1M ගන්න මාස හයක් ගියා කියමු:P


    එතකොට යොහානි ශිෂ්‍යත්තෙ ලිව්වෙ වයස 23 න් ද?:eek:

    ඔයා අපි හැමෝගෙම විස්වාසෙ බිඳිනව ඉන්දු.. :sorry:
     
    Last edited:

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    අහපු දේට උත්තර දීපංකෝ. වටේ යන්නේ. ;) උබ දඩ කුහකයා නෙහ්?


    අනවශ්‍ය දේවල් වලට කාලය වෙන් කරන්නේ නෑ..මන් කරපුවා අහපු නිසා කියන්නේ.. දන්නා එකෙක්ගෙන් අහපන් ;) කොහෙද වැඩ කරේ, මොනාද කරේ කින්ද මන්ද.. පි.ආර් දෙන එක රටෙන් නේ මොංගල් රිලවෝ නැවැත්තුවේ,, ඕකි ලංකාවට ආවේ 2018 වගේ... ලොල්.. උබලට ඕකි කොහෙවත් නැති හුත්තක් උනාට අපේ ගෙදර උන් එක්ක ඕකි යුනි එකේ ඉදලා තියෙන්නේ..අලගිය මුලගිය ඔක්කම දන්නවා,,

    අනික මේක අහපන්,, සින්දුවක් කියන්න පුළුවන් එකෙක් ෆෝම් කරපන් ගොබිලෝ.. තාලයක් මාලයක් සංගීතයක් දන්නා උන් ද බන් උබල :lol:

    කාගේ හරි එෆ්.බි එකේ දැකපු හෑල්ලක් අල්ලාගෙන මැරෙන්න යනවා.. පව් හුටෝ බොලා.. මෙහෙටම තමා හරියන්නේ තොපු වගේ ගන කබර හැත්ත...
    ලය්ව් සින්ග් කරන එකක් බලලා වරෙන් අනාතයා.. :lol:
     

    justinshady

    Well-known member
  • Jan 28, 2013
    2,602
    1,106
    113
    Walhalla ♤♡♢♧
    අනවශ්‍ය දේවල් වලට කාලය වෙන් කරන්නේ නෑ..මන් කරපුවා අහපු නිසා කියන්නේ.. දන්නා එකෙක්ගෙන් අහපන් ;) කොහෙද වැඩ කරේ, මොනාද කරේ කින්ද මන්ද.. පි.ආර් දෙන එක රටෙන් නේ මොංගල් රිලවෝ නැවැත්තුවේ,, ඕකි ලංකාවට ආවේ 2018 වගේ... ලොල්.. උබලට ඕකි කොහෙවත් නැති හුත්තක් උනාට අපේ ගෙදර උන් එක්ක ඕකි යුනි එකේ ඉදලා තියෙන්නේ..අලගිය මුලගිය ඔක්කම දන්නවා,,

    අනික මේක අහපන්,, සින්දුවක් කියන්න පුළුවන් එකෙක් ෆෝම් කරපන් ගොබිලෝ.. තාලයක් මාලයක් සංගීතයක් දන්නා උන් ද බන් උබල :lol:

    කාගේ හරි එෆ්.බි එකේ දැකපු හෑල්ලක් අල්ලාගෙන මැරෙන්න යනවා.. පව් හුටෝ බොලා.. මෙහෙටම තමා හරියන්නේ තොපු වගේ ගන කබර හැත්ත...
    ලය්ව් සින්ග් කරන එකක් බලලා වරෙන් අනාතයා.. :lol:
    Kawda bn uba kiyana hoda gayakayo? Examples?
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    Kawda bn uba kiyana hoda gayakayo? Examples?

    මොන කාල වකවානුවෙන්ද උබ අහන්නේ මචන්,,? මේ දැන් යන ජෙනරේෂන් එකේ උන්ද??ඊළගට මොන ජෝන්රා එකෙන්ද??
    මේ කාලය අනුව,,චරිත කියන එකාගේ කම්පොසිෂන් සුෆිරි,, ඊළගට යසස් මැදගෙදර කියන පොර නියමය්..

    senaka batagoda pop, jazz

    ඔන්න මචන් ටොප් නොච් ලංකාවේ දැනට ඉන්න ඩයල්ස් එකක්.. ආයෙත් නෑ එළමකිරි..
     
    • Haha
    Reactions: weer 11

    justinshady

    Well-known member
  • Jan 28, 2013
    2,602
    1,106
    113
    Walhalla ♤♡♢♧
    මොන කාල වකවානුවෙන්ද උබ අහන්නේ මචන්,,? මේ දැන් යන ජෙනරේෂන් එකේ උන්ද??ඊළගට මොන ජෝන්රා එකෙන්ද??
    මේ කාලය අනුව,,චරිත කියන එකාගේ කම්පොසිෂන් සුෆිරි,, ඊළගට යසස් මැදගෙදර කියන පොර නියමය්..

    senaka batagoda pop, jazz

    ඔන්න මචන් ටොප් නොච් ලංකාවේ දැනට ඉන්න ඩයල්ස් එකක්.. ආයෙත් නෑ එළමකිරි..
    Music kiyanne dan singing+music nemei neh. Performance art ekak wela api kamati unath nathath. Viral yanna puluwan eka goda. Lil pump Cardi B ta meki taram wath singing baa neh un top artists unata
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    Music kiyanne dan singing+music nemei neh. Performance art ekak wela api kamati unath nathath. Viral yanna puluwan eka goda. Lil pump Cardi B ta meki taram wath singing baa neh un top artists unata

    ewa gana nan mage daneemak na kolla :D sangeethe gana nan taramakata dannawa ;)
    man danne thaaleta padayak wat yawanna ba kiyana eka okita :lol:
    ehema ekek cover ekk karapu huttk viral yawala koti prakoti ganak balala..


    me mokada niyomax wage un meki අලුත් නන්දා මාලිනි gaanata dammama poddk awl ne :lol:

    live kiyana ekk man dakka ballo bath kanne na huto
     
    Last edited:

    niyomax

    Well-known member
  • Sep 24, 2014
    4,595
    7,483
    113
    අනවශ්‍ය දේවල් වලට කාලය වෙන් කරන්නේ නෑ..මන් කරපුවා අහපු නිසා කියන්නේ.. දන්නා එකෙක්ගෙන් අහපන් ;) කොහෙද වැඩ කරේ, මොනාද කරේ කින්ද මන්ද.. පි.ආර් දෙන එක රටෙන් නේ මොංගල් රිලවෝ නැවැත්තුවේ,, ඕකි ලංකාවට ආවේ 2018 වගේ... ලොල්.. උබලට ඕකි කොහෙවත් නැති හුත්තක් උනාට අපේ ගෙදර උන් එක්ක ඕකි යුනි එකේ ඉදලා තියෙන්නේ..අලගිය මුලගිය ඔක්කම දන්නවා,,

    අනික මේක අහපන්,, සින්දුවක් කියන්න පුළුවන් එකෙක් ෆෝම් කරපන් ගොබිලෝ.. තාලයක් මාලයක් සංගීතයක් දන්නා උන් ද බන් උබල :lol:

    කාගේ හරි එෆ්.බි එකේ දැකපු හෑල්ලක් අල්ලාගෙන මැරෙන්න යනවා.. පව් හුටෝ බොලා.. මෙහෙටම තමා හරියන්නේ තොපු වගේ ගන කබර හැත්ත...
    ලය්ව් සින්ග් කරන එකක් බලලා වරෙන් අනාතයා.. :lol:
    ඔන්න ඔතන තමයි ලංකාවේ උන්ට වැරදුනේ. උබල වගේ උන් තමා සමාජේ බහුතරයක් ඉන්නේ :lol: :lol: :lol: :lol:
    ඒක තමා තාම කෙලවෙලා තියෙන්නේ රටට. බැලුවොත් ලංකාවේ තියෙන්නේ ඔය වගේ චීත්ත සීන්. :lol::lol::lol::lol:

    අපිට මොකද හුත්තො ඒකි මොනවද කරේ? අලගිය තැන් මුල ගිය තැන්? Indian ඕඩියන්ස් එක උනත් රස විදින්නේ ඒ සින්දුව. :rofl:නැත්නම් ඒකි හිටියේ කොහෙද?ෆේල්ද විභාගේ අපිට පකද? ඒකි Entertainer කෙනෙක්. අපිට ඒකිගේ personal life එක අදාල නෑ , සමාජෙට හානියක් කරල නෑනේ. දැක්කද උබල වගේ ගොබ්බයෝ බලන්නේ ඒවා..ඉතින් රටකට හරියයිද? :rofl::lol:

    තාල මාල ගැන උබ කියන්න උබ දන්නවද තාලයක්. මුලින්ම ලෝකේ industries දුවන හැටි ඉගෙන ගනින්. ඔහොම බැලුවොත් Billboard හිට්වෙච්ච Justin Bieber, Rihanna, Taylor Swift etc.. වගේ උන්ට වැඩිය ලෝකේ කොච්චර ඉන්නවද ඕයි පට්ටම ටැලන්ටඩ් musicians ලා. මම නෙමේ පව්. උබ වගේ කුහක උන්. ජෝක් නෙමේ. ඕව ලෙඩ නැති බෙහෙත්. කුහක කම..බයානකම ලෙඩක්.

    තමන්ට සෙට් වෙන්නෙ නැත්නම් පාඩුවේ ගියාට අවුලක් නෑ. කුහක චිත්තයෙක් වගේ, මිනිස්සුන්ගේ පර්සනල් ලයීෆ් ගැන ඇදල ටෝක්ස් නොදි.

    උබත් ඉතින් ෆේල් වෙච්ච එකෙක්නේ ඕයි එහෙම බලද්දි? :lol::lol::lol: දැන් ලංකාවේනේ ඉන්නේ. ACBT ත් කලානේ :P මෙල්බර්න් ගිහින් ඇවිත් කෙලවගෙන. අපිටත් එහෙම කියන්න පුලුවන්. ඒත් අපිට උබේ පර්සනල් ලයිෆ් වැඩක් නෑනේ ඒව. ඒ නිසා අනික් උන්ට ටෝක්ස් දෙන්න කලින් තමන් වැඩක් කරගෙන ඉදපං ;););)
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    ඔන්න ඔතන තමයි ලංකාවේ උන්ට වැරදුනේ. උබල වගේ උන් තමා සමාජේ බහුතරයක් ඉන්නේ :lol: :lol: :lol: :lol:
    ඒක තමා තාම කෙලවෙලා තියෙන්නේ රටට. බැලුවොත් ලංකාවේ තියෙන්නේ ඔය වගේ චීත්ත සීන්. :lol::lol::lol::lol:

    අපිට මොකද හුත්තො ඒකි මොනවද කරේ? අලගිය තැන් මුල ගිය තැන්? Indian ඕඩියන්ස් එක උනත් රස විදින්නේ ඒ සින්දුව. :rofl:නැත්නම් ඒකි හිටියේ කොහෙද?ෆේල්ද විභාගේ අපිට පකද? ඒකි Entertainer කෙනෙක්. අපිට ඒකිගේ personal life එක අදාල නෑ , සමාජෙට හානියක් කරල නෑනේ. දැක්කද උබල වගේ ගොබ්බයෝ බලන්නේ ඒවා..ඉතින් රටකට හරියයිද? :rofl::lol:

    තාල මාල ගැන උබ කියන්න උබ දන්නවද තාලයක්. මුලින්ම ලෝකේ industries දුවන හැටි ඉගෙන ගනින්. ඔහොම බැලුවොත් Billboard හිට්වෙච්ච Justin Bieber, Rihanna, Taylor Swift etc.. වගේ උන්ට වැඩිය ලෝකේ කොච්චර ඉන්නවද ඕයි පට්ටම ටැලන්ටඩ් musicians ලා. මම නෙමේ පව්. උබ වගේ කුහක උන්. ජෝක් නෙමේ. ඕව ලෙඩ නැති බෙහෙත්. කුහක කම..බයානකම ලෙඩක්.

    තමන්ට සෙට් වෙන්නෙ නැත්නම් පාඩුවේ ගියාට අවුලක් නෑ. කුහක චිත්තයෙක් වගේ, මිනිස්සුන්ගේ පර්සනල් ලයීෆ් ගැන ඇදල ටෝක්ස් නොදි.

    උබත් ඉතින් ෆේල් වෙච්ච එකෙක්නේ ඕයි එහෙම බලද්දි? :lol::lol::lol: දැන් ලංකාවේනේ ඉන්නේ. ACBT ත් කලානේ :P මෙල්බර්න් ගිහින් ඇවිත් කෙලවගෙන. අපිටත් එහෙම කියන්න පුලුවන්. ඒත් අපිට උබේ පර්සනල් ලයිෆ් වැඩක් නෑනේ ඒව. ඒ නිසා අනික් උන්ට ටෝක්ස් දෙන්න කලින් තමන් වැඩක් කරගෙන ඉදපං ;););)



    කුහක කම ගැන ටෝක්ස් දෙන්නේ උබද ?? :v :v රට අරින්නේ මොන වෙලේද,, මට යන්න පුළුවන්,. එත් උබට පුලුවන්ද??
    පව් හුත්තෝ සිරාවටම උබ.. :lol:
    ela bn.. ela
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    ඔන්න ඔතන තමයි ලංකාවේ උන්ට වැරදුනේ. උබල වගේ උන් තමා සමාජේ බහුතරයක් ඉන්නේ :lol: :lol: :lol: :lol:
    ඒක තමා තාම කෙලවෙලා තියෙන්නේ රටට. බැලුවොත් ලංකාවේ තියෙන්නේ ඔය වගේ චීත්ත සීන්. :lol::lol::lol::lol:

    බෝල මොංගල් පකෝ.. රට වැහුවේ පි.ආර් දෙන එක :lol:

    මන් ෆේල් ද නැද්ද කියන්න මන් දාන්නද මගේ පොය්න්ට් චාට් එක ප්රුෆ් එක්ක.. හුත්තෝ තැනක ඉගෙන අනික් උන්ව විවේචනේ කරන්නේ.. තොපු වගේ හිගන,මුසල,කුහක හැත්ත නෙවි.. :lol:

    😂😂😂 විසා ප්රුෆ් ඕනද මෝඩ පකාට කවදා වෙනකන් විසා තියේද බලන්න.. හුත්තෝ මන් ආවේ මගේ කැමැත්තෙන්.. මන් ලංකාවට අවේ අන්තිමට 2017..අප්පිරිය් එහෙම එක දිගට් ඉන්න..
    මෙකි ඇවිල්ල තියෙන්නේ කරගන්න දෙයක් නැතුව 😂😂 පිස්සු කෙලියම එහෙමය්..
    ගොන් කැරියා පකක් කියෝනව රිදිලා 😂😂
    ------ Post added on Sep 12, 2021 at 1:10 PM
     

    Indrajith Gamage

    Well-known member
  • Aug 15, 2020
    3,354
    5,930
    113
    35
    Moratuwa
    www.facebook.com
    මේක චමු ශ්‍රීට ගහපු කිණ්ඩියක් බව තේරුම් ගන්න මොළේ නැති උන්ට ඡන්ද බලය හම්බුණාම පත් වෙක පාලකයො ගැන කවර කතාද. 😂 😂
     
    • Like
    Reactions: Dhanushka.N

    niyomax

    Well-known member
  • Sep 24, 2014
    4,595
    7,483
    113
    කුහක කම ගැන ටෝක්ස් දෙන්නේ උබද ?? :v :v රට අරින්නේ මොන වෙලේද,, මට යන්න පුළුවන්,. එත් උබට පුලුවන්ද??
    පව් හුත්තෝ සිරාවටම උබ.. :lol:
    ela bn.. ela

    බෝල මොංගල් පකෝ.. රට වැහුවේ පි.ආර් දෙන එක :lol:

    මන් ෆේල් ද නැද්ද කියන්න මන් දාන්නද මගේ පොය්න්ට් චාට් එක ප්රුෆ් එක්ක.. හුත්තෝ තැනක ඉගෙන අනික් උන්ව විවේචනේ කරන්නේ.. තොපු වගේ හිගන,මුසල,කුහක හැත්ත නෙවි.. :lol:

    😂😂😂 විසා ප්රුෆ් ඕනද මෝඩ පකාට කවදා වෙනකන් විසා තියේද බලන්න.. හුත්තෝ මන් ආවේ මගේ කැමැත්තෙන්.. මන් ලංකාවට අවේ අන්තිමට 2017..අප්පිරිය් එහෙම එක දිගට් ඉන්න..
    මෙකි ඇවිල්ල තියෙන්නේ කරගන්න දෙයක් නැතුව 😂😂 පිස්සු කෙලියම එහෙමය්..
    ගොන් කැරියා පකක් කියෝනව රිදිලා 😂😂
    ------ Post added on Sep 12, 2021 at 1:10 PM
    උඩ මම පොඩි විග්‍රහයක් කලානේ. බිල්බෝඩ් ආටිස්ලත් ගැන කියල. කෝ..පොයින්ට් එකට නෙමේනේ රිප්ලයි කරල තියෙන්නේ ?

    දැක්ක නේද පොඩ්ඩක් කෙනිත්තුවම ඌයියා වුනානේද උබ .
    උබ පොර .. උබ ෆේල් වුනේ නෑ කියන එක කියන්න කොච්චර දගලනවද.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

    මිට පස්සේවත් ඔය කැරි කුහකම අත ඇරලා වැඩකට ඇතිදෙයක් කරගනින්. නැත්නම් දාගනින් සිංහලේ කුහක ලේ කියල :P:P

    (මට යන්න පුලුවන්ද..මම මොනවද කරන්නේ කියල මේකේ දන්න අය දන්නව..ඒ නිසා මං පොර ටෝක් දෙන්න ඕන නෑ මෙතන ;));
    ටටා !!! අදට ඇති.
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    උඩ මම පොඩි විග්‍රහයක් කලානේ. බිල්බෝඩ් ආටිස්ලත් ගැන කියල. කෝ..පොයින්ට් එකට නෙමේනේ රිප්ලයි කරල තියෙන්නේ ?

    දැක්ක නේද පොඩ්ඩක් කෙනිත්තුවම ඌයියා වුනානේද උබ . උබ පොර .. උබ ෆේල් වුනේ නෑ කියන එක කියන්න කොච්චර දගලනවද.. :lol: :lol: :lol: :lol:

    billboard pakawal kiynna kalin music monada kiyala igena gena waren 😂😂😂 තෝ මන් ගැන දන්නවනං මගේ මියුසික් බක්ග්‍රව්න්ඩ් එකත් දන්නවා ඇතිනේ ...
    සංගීතේ ගැන කතා කරන්න කලින් ඉස්සෙල්ල හරි සින්දුවක් අහල වරෙන් බේසික පුතා 😂🤣

    රට යන්න පුළුවන් ද නැද්ද නෙවි ගියේ නැනේ මේ වෙනකන් 😂😂 ඉස්සාහට නං තොපිට කොහෙවත් නෑ

    ඇතිද ?? සිංහලේ දැකලද රිදුනේ ?? පව් හුත්තෝ උබ
    acbt, melbourne ඔක්කම දන්නවා 😂😂😂

    තෝ ලගම කැරියේක්
    ඉරිසියාව උහුලගන්න බැරුව මෙතන ඇතාරියා නේ 😂😂

    ඉජු ඉජු 😂😂😂