මේකෙදි Chanux Bro දේශීය ISP ලට බර තියල Starlink ගැන Negative Mind එකක් එන විදියට වීඩියෝ එක කරල තියෙනව කියල පැහැදිලියි. Starlink මේ කියන තරම් කළු නෑ කියල එකින් එක පැහැදිලි කර ගමු.

කලින්ම කියන්න ඕනෙ මේක Starlink review එකක් වගේ Title, Thumbnail දාල තිබුණට comparison වීඩියෝ එකක් විදියට කරල තියෙන්නෙ.
SLT Fiber Package එක 7900/- කියල දාල තිබුණට මේකට 23% ක tax එකක් add වෙනව.

Starlink Lite package එක 9200/-ක් වෙන්නෙ tax එකත් එක්ක. ඒක හින්ද වීඩියෝ එකේ තියෙන විදියට SLT Fibre package එක වාසියි වගේ පෙනුණට ඇත්තටම Starlink Lite pkg එක වාසියි.
ඒ වගේම Starlink ඇත්තටම Unlimited වුණාට Fibre එකේ FUP තියෙනව. ඒක හින්ද මේ 7900/- package එක 1 TB වෙනකන් විතරයි Use කරන්න පුළුවන්.


Unlimited නෙමෙයි වගේම ඔය package දුන්නෙත් starlink ලංකාවට පස්සෙ.

Starlink 9200/- package එකත් Unlimited use කරන්න පුළුවන්.
මේකෙ කියල තියෙන Starlink එකේ මේ දවස්වල තියෙන delay එකට හේතුව TRCSL එකත් එක්ක තියෙන ප්රශ්නයක් හින්ද නෙමෙයි. Starlink එකට ලෝකෙ තියෙන අධික ඉල්ලුම. ඒක හින්ද ටික දවසක් ගිහින් හරි අනිවාරෙන් ඔයාට මේක ප්රශ්නයක් නැතුව ගන්න පුළුවන් සහ දිගටම ඒ ගැන ඔයාව දැනුවත් කරනව.
අනිත් එක තමයි ඉස්සරහට ඉන්දියාවටත් Starlink දුන්නම connection slow වෙන්න පුළුවන් කියල Chanux කිව්වට එහෙම වෙන්නෙ නෑ. මොකද ඉල්ලුමට සරිලන විදියට අලුත් satellite කක්ෂගත කරනව කියල ඒකෙන් කියල තියෙනව සහ මේකෙ අයිතිකාරයා වෙන Elon Musk ට ලෝකෙ ලොකුම ධනවතා විදියට ඒක කරන එක ඒ තරම් දෙයක් නෙමෙයි.
ඒ වගේම Starlink එකේ restrictions, violations ගැන Chanux සෑහෙන වෙලා අරන් කතා කරල තියෙනව. ඒක හින්ද Starlink ගන්න ඉන්න කෙනෙකුට මේකෙත් TB ගණන් use කරන කොට limitations දායි වගේ දේවල් හිතෙන්න පුලුවන්. ඇත්තටම එහෙම නෑ. Starlink ලංකාවෙ අරන් තියෙන Shen Tharindu අයියා මේ වෙනකොට එයාගෙ Devices 30කට වඩා එක සැරේ කිසිම limit එකක් නැතුව use කරල තියෙනව වගේම කිසිම ප්රශ්නයක් නැතුව 30 TB වලට වඩා data සති 2 , 3කදි use කරල තියෙනව ඔයාලට proof එක්කම එයාගෙ personal experience එක Fb account එකට ගියොත් බලා ගන්න පුළුවන්.
ඒක හින්ද Chanux කියල තියෙන විදියට Starlink ලංකාවට එවල තියෙන්නෙ Fibre line available නැති දුෂ්කර පැතිවලට ගන්න විතරක් නෙමෙයි.
Report කලා spam or misleading
හේතුව විදිහට මේක දැම්ම

This video misleads viewers by pretending to teach how to buy Starlink in Sri Lanka, but instead spreads false and negative information about Starlink while indirectly promoting local internet providers. It appears biased and may be intentionally discouraging people from using Starlink to protect local ISP monopolies. This is harmful misinformation and manipulates public trust.
Source
https://www.facebook.com/share/16xZ6ubGhp/