China shuts 44,000 porn sites

asitha_rules

Active member
  • Aug 19, 2007
    722
    69
    28
    Colombo
    nEoN_wHitE said:
    ehema vahuwath kamak na machoo
    mokada thiyanw ane hoooo gala hard eke :lol:
    athi more than 120GB :lol:

    dang man. On ya way 2 b a director rite dere. anoder 200 GB n u'll b dere bruh. Da real stuff aint far away

    :yes: :yes:
     

    tckrockz

    Member
    Sep 24, 2006
    26,754
    13
    0
    nEoN_wHitE said:
    ha ha ha pissu da..
    na na e ekaka wath download karapuwa nemei..
    okoma waten ma eka eka ayagen labenawa
    pase ape gerada 4 ppl inawa ne
    4 denagema comps wala goda gahala thiyene
    more than 120 ahti daneth na.. heheh :lol:

    machozzz mama yanawa beta house balanna;):):D (AP)
    will com ltr oki;):D
    :lol: :lol: :lol: :lol: ubalata full athal ne...mama hithuwa okoma dw karala kiyala:lol: :lol:

    hahha beta house ekath itthin e wage ne maxa ban eka :lol: :lol: :lol: