College Photograph of Muslim Girls School...

rapa

Member
May 5, 2006
17,049
48
0
සසර ගමන තුළ
ATT00023.jpg

sufi

Member
Feb 16, 2007
47
0
0
is dis site abt critisizin ISLAM ? dis is bullshit man reall bullshit .................... im takin off dis site imidiatly n im gonna tel all ma frnds nt 2 sign up in dis site.................... bye bye 4evaaaaaaaaaa...................... wat do u think of ISLAM man ? muslims have never done such a thin 2 u buddhist ryt ? n u guyz r actin lyk dis ? shame on ELAKIRI.COM

Last edited:

sufi

Member
Feb 16, 2007
47
0
0
over here u guyz r critisizin our religion n im takin off dis site imidiatly.................. n im gonna tel all ma frnds nt 2 sign up in dis site................ shame of ELAKIRI.COM admin 4 allowin dese kinda POSTS .... hv muslims done anythin lyk dis 2 u BOUDDHISTS ? ................. SHAMe on elakiri.com n da prsn hu posted dis .............

zCexVe

Active member
  • Sep 12, 2006
    8,550
    22
    38
    Where I'm now
    sufi said:
    over here u guyz r critisizin our religion n im takin off dis site imidiatly.................. n im gonna tel all ma frnds nt 2 sign up in dis site................ shame of ELAKIRI.COM admin 4 allowin dese kinda POSTS .... hv muslims done anythin lyk dis 2 u BOUDDHISTS ? ................. SHAMe on elakiri.com n da prsn hu posted dis .............
    We dont cover up our faces so u cant do that to us.lolzzz Jus kiddin dont worry Its just a joke..And dont come to argue on..My mum is a teacher in a Muslim ladies college so I hav seen the group photos..