coolant එක්ක වතුර කවලම් උනාට අවුලක් නැද්ද බන්? :rolleyes:
CHANDLER BING Member Dec 22, 2016 71 10 0 Nov 27, 2018 #1 coolant එක්ක වතුර කවලම් උනාට අවුලක් නැද්ද බන්?
hichchiputha Well-known member Jan 3, 2018 40,033 35,978 113 වොන්ඩර් ලැන්ඩ් Nov 27, 2018 #2 අව්ලක් නැහැ, එත් හොද කුලන්ට් එකක්ම දාන එක තමය් වඩා හොද... වැඩි විස්තරයක් දන්නේ නැ
Shaalee Well-known member Oct 16, 2015 1,630 295 83 Paraguay Nov 27, 2018 #4 Coolant Mix karanawanam harinam distill water thamai daanna one, ekko water mix nathi coolant daanna one
Coolant Mix karanawanam harinam distill water thamai daanna one, ekko water mix nathi coolant daanna one
Identity Well-known member Aug 15, 2016 23,218 18,866 113 අදාල නෑනේ Nov 27, 2018 #5 Coolant eke gahala athi karanna ona widiya Samahara coolent wathura mix karalamai enne Samahara ewata wathura api mix karaganna ona 50|50 wage
Coolant eke gahala athi karanna ona widiya Samahara coolent wathura mix karalamai enne Samahara ewata wathura api mix karaganna ona 50|50 wage
Hyaenidae Well-known member Apr 8, 2015 53,041 2 54,821 113 Nov 27, 2018 #6 Coolant දෙකක් තියෙනව Concentrate, Premixed කියල. Premixed කියන්නෙ Concentrate එකට හරි ගානට ෆැක්ටරි එකෙන්ම වතුර කලවම් කරල තියෙන්නෙ ඒක හින්ද ඒකට වතුර දාන්නෙ නෑ ආපහු. Concentrate එක ගත්තොත් හරි ගානට Distilled water කලවම් කරගන්න ඕන අපිම.
Coolant දෙකක් තියෙනව Concentrate, Premixed කියල. Premixed කියන්නෙ Concentrate එකට හරි ගානට ෆැක්ටරි එකෙන්ම වතුර කලවම් කරල තියෙන්නෙ ඒක හින්ද ඒකට වතුර දාන්නෙ නෑ ආපහු. Concentrate එක ගත්තොත් හරි ගානට Distilled water කලවම් කරගන්න ඕන අපිම.