Coursera කෝස් කරන එක වටීද? දන්න උන් අනිවා කියන්න

Dln

Junior member
  • Jul 20, 2023
    70
    48
    18
    Coursera වල කොලිටිය, ඩෙප්ත් එක නෑ. ගොඩක් subject බල එහෙමයි. Udemy ට්‍රයි කරලා බලන්න...
    eeth udemy ekat wada coursera eke certification wala validity ekk tiyee need?
     

    incest_cult

    Well-known member
  • Sep 8, 2017
    2,354
    1,820
    113
    colombo
    eeth udemy ekat wada coursera eke certification wala validity ekk tiyee need?
    I dont think So.
    Oya moka karath kaalayath ekka update wenna oni, certification eka expire unath nathath knoqledge eka expire wenava nathnam.
    UptoDate courses namudeh thamai
     
    • Like
    Reactions: Dln

    kavindagk

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    989
    1,002
    93
    Colombo
    mage experience ekenm kisima job ekakdi karapu courses gana baluwe nam na, habai eken knowledge 1ke hadaganne , CV eka ATS walin goda yanne wage dewalata useful una,

    Lankawe nam interview wala balanne kadda withrai, technical wadak na lankawe unta, kadden suddek wage talks denna puluwannm job eka goda yanawa :D :D :D
     

    LZP1992

    Well-known member
  • Feb 6, 2014
    5,688
    6,011
    113
    @ගෙදර
    mage experience ekenm kisima job ekakdi karapu courses gana baluwe nam na, habai eken knowledge 1ke hadaganne , CV eka ATS walin goda yanne wage dewalata useful una,

    Lankawe nam interview wala balanne kadda withrai, technical wadak na lankawe unta, kadden suddek wage talks denna puluwannm job eka goda yanawa :D :D :D
    Ow bn 100%
     
    • Like
    Reactions: Dln

    Mr.Wijay

    Well-known member
  • Dec 27, 2023
    427
    870
    93
    උඹේ purpose එක job එකක interview යද්දී certificate විදිහට අරන් යන්න නම් Waste of time මචන් !! උබේ Knowledge එක වැඩි කර ගන්න ඕවා හොඳයි ඒත් Job එකකට ඕවා කලා කියලා වටින්නේ නෑ.. හැබැයි linkedin එකට add කරන්න පුළුවන් !! Job එකක් ගන්න Aim කරනවා නම්.. Academic Qualifications නම් Recognized University එකක කරපන්.. HND or Normal Diploma එකක් හරි කමක් නෑ !! Professional Qualifications නම් ඒවට Related Institutes තියෙනවා Mgt පැත්තෙන් නම් SLIM / CIPM / CA SL / IBSL / CIMA / AAT වගේ Professional Qualifications හදාගනින් !! හිත රිදුනත් උඹ කට්ටක් කලා Coursera / Udemy එකේ පණ දාගෙන කලත් එකෙක් ගනන් ගන්නේ නෑ ඕවා 😕 හැබැයි උඹේ knowledge එකට හොඳයි
     

    Dln

    Junior member
  • Jul 20, 2023
    70
    48
    18
    mage experience ekenm kisima job ekakdi karapu courses gana baluwe nam na, habai eken knowledge 1ke hadaganne , CV eka ATS walin goda yanne wage dewalata useful una,

    Lankawe nam interview wala balanne kadda withrai, technical wadak na lankawe unta, kadden suddek wage talks denna puluwannm job eka goda yanawa :D :D :D
    මටත් ඔනි CV එකට බඩු කෑලි ටිකක් දාගන්න තමා mchn ඔයා කීව කතාව ඇත්ත අපෙ උන් ‌ගොඩක්ම බලන්නෙ කඩ්ඩයි qualificationනුයි interview එකට face krn widiyi අරව මෙව්වා නේ ගොඩක්ම, උට වැඩ පුලුවන්ද කියලා බලනවට වඩා ඒක හින්දා මාත් බැලුවෙ වැඩි වෙලාවක් යොදවන්නෙ නැතුව කරලා linkedin එකට දාගන්න

    Monawada karanna yanne
    1721144373769.png
    1721144379510.png
    1721144382314.png
    1721144387628.png

    ------ Post added on Jul 16, 2024 at 9:09 PM

    උඹේ purpose එක job එකක interview යද්දී certificate විදිහට අරන් යන්න නම් Waste of time මචන් !! උබේ Knowledge එක වැඩි කර ගන්න ඕවා හොඳයි ඒත් Job එකකට ඕවා කලා කියලා වටින්නේ නෑ.. හැබැයි linkedin එකට add කරන්න පුළුවන් !! Job එකක් ගන්න Aim කරනවා නම්.. Academic Qualifications නම් Recognized University එකක කරපන්.. HND or Normal Diploma එකක් හරි කමක් නෑ !! Professional Qualifications නම් ඒවට Related Institutes තියෙනවා Mgt පැත්තෙන් නම් SLIM / CIPM / CA SL / IBSL / CIMA / AAT වගේ Professional Qualifications හදාගනින් !! හිත රිදුනත් උඹ කට්ටක් කලා Coursera / Udemy එකේ පණ දාගෙන කලත් එකෙක් ගනන් ගන්නේ නෑ ඕවා 😕 හැබැයි උඹේ knowledge එකට හොඳයි
    Tnx මචන් advice ekt මං ලොකූ කාලයක් යොදවන්නෙ නැතුව කරගන්නම්
    ------ Post added on Jul 16, 2024 at 9:11 PM
     

    CaptainD

    Well-known member
  • Sep 20, 2023
    934
    782
    93
    Miami
    මටත් ඔනි CV එකට බඩු කෑලි ටිකක් දාගන්න තමා mchn ඔයා කීව කතාව ඇත්ත අපෙ උන් ‌ගොඩක්ම බලන්නෙ කඩ්ඩයි qualificationනුයි interview එකට face krn widiyi අරව මෙව්වා නේ ගොඩක්ම, උට වැඩ පුලුවන්ද කියලා බලනවට වඩා ඒක හින්දා මාත් බැලුවෙ වැඩි වෙලාවක් යොදවන්නෙ නැතුව කරලා linkedin එකට දාගන්න


    View attachment 233091View attachment 233092View attachment 233093View attachment 233094
    ------ Post added on Jul 16, 2024 at 9:09 PM


    Tnx මචන් advice ekt මං ලොකූ කාලයක් යොදවන්නෙ නැතුව කරගන්නම්
    ------ Post added on Jul 16, 2024 at 9:11 PM
    me cousera ekeneda? free certificate labenawada
     

    Dln

    Junior member
  • Jul 20, 2023
    70
    48
    18
    me cousera ekeneda? free certificate labenawada
    ඔව් mcn. certificate තියා කොස් එක වත් free දෙන්නෑ මුං
    Financial Aid දාන්න. ආසියාවෙ ජුප්පත් රටක ඉන්නෙ කිව්වම දෙනවා 😃😃
     

    poopoo

    Well-known member
  • Nov 18, 2021
    5,766
    11,430
    113
    ඔව් mcn. certificate තියා කොස් එක වත් free දෙන්නෑ මුං
    Financial Aid දාන්න. ආසියාවෙ ජුප්පත් රටක ඉන්නෙ කිව්වම දෙනවා 😃😃
    when did you apply?
    as far as i remember, Coursera stopped giving 100% aid off the course
     

    poopoo

    Well-known member
  • Nov 18, 2021
    5,766
    11,430
    113
    View attachment 233099


    මං පස්සෙ, රු3500කට වගේ 1y subcription ek ගත්තා.
    ගත්තෙත් කිරියෙ පොරක්ගෙන්ද මංදා මතක නෑ
    ------ Post added on Jul 16, 2024 at 10:57 PM
    Ah yes, that's February
    Coursera did remove full financial aid because so many people AKA Indians;) abused it
    now they only having 90% off one

    btw good luck, you did A/Ls first shy this year? 2004?