Campus එකට දෙන්න covid තිවුනෙ නෑ කියලා ගත්තු එකෙක් ඉන්නව ද ගන්න විදිය කියන්න පුලුවන් ද
E ExamHe Well-known member Mar 28, 2019 5,585 4,335 113 Jul 8, 2020 #1 Campus එකට දෙන්න covid තිවුනෙ නෑ කියලා ගත්තු එකෙක් ඉන්නව ද ගන්න විදිය කියන්න පුලුවන් ද
silentsahan Well-known member Apr 28, 2010 9,737 1 3,658 113 Rajagiriya Jul 8, 2020 #2 ps Last edited: Jul 8, 2020
E ExamHe Well-known member Mar 28, 2019 5,585 4,335 113 Jul 8, 2020 #4 DChathu30 said: PHI gen ganin. Click to expand... Uba aragaththda Khmada bn gnna ona Nama mkadda ekata kyna
DChathu30 said: PHI gen ganin. Click to expand... Uba aragaththda Khmada bn gnna ona Nama mkadda ekata kyna
DChathu30 Active member Nov 6, 2011 412 126 43 Jul 8, 2020 #5 ExamHe said: Uba aragaththda Khmada bn gnna ona Nama mkadda ekata kyna Click to expand... ow man gaththa. MOH Office ekata gihin kiyapan corona na kiyala certificate ekak ganna ona kiyala. Un dannawa. Reactions: Lahiru120 and ExamHe
ExamHe said: Uba aragaththda Khmada bn gnna ona Nama mkadda ekata kyna Click to expand... ow man gaththa. MOH Office ekata gihin kiyapan corona na kiyala certificate ekak ganna ona kiyala. Un dannawa.
E ExamHe Well-known member Mar 28, 2019 5,585 4,335 113 Jul 8, 2020 #6 DChathu30 said: ow man gaththa. MOH Office ekata gihin kiyapan corona na kiyala certificate ekak ganna ona kiyala. Un dannawa. Click to expand... Apita adala opis eka thyena thana hyaganna site ekak thyeda bn Ona dwasaka ona welawaka denwda
DChathu30 said: ow man gaththa. MOH Office ekata gihin kiyapan corona na kiyala certificate ekak ganna ona kiyala. Un dannawa. Click to expand... Apita adala opis eka thyena thana hyaganna site ekak thyeda bn Ona dwasaka ona welawaka denwda
DChathu30 Active member Nov 6, 2011 412 126 43 Jul 8, 2020 #7 ehema nam danne na ban. 1919 n ahapan. un kiyai location eka. irida na man hithanne. anith dawas wala nam puluwan Reactions: ExamHe
ehema nam danne na ban. 1919 n ahapan. un kiyai location eka. irida na man hithanne. anith dawas wala nam puluwan