COVID-19 ප්‍රතිකාර සඳහා ඇස්පිරින් (Asprin)?

metalboy

Active member
  • Feb 16, 2009
    276
    238
    43
    මේරිලන්ඩ් විශ්ව විද්‍යාලයේ වෛද්‍ය මධ්‍යස්ථානයේ නිර්වින්දන සත්කාර අංශයේ ප්‍රධානියා වන මැසෙෆි පවසන්නේ “ශල්‍ය වෛද්‍යවරු රෝගියෙකුගෙන් රුධිරය ඇද ගන්නා විට එය තත්පර පහක් ඇතුළත කැටි ගැසෙන බවයි.’ “දරුණු කොවිඩ් රෝගීන්ට කැටි ගැසීමේ ආබාධ ඇති බවත් ඔවුන්ගේ රුධිරය දැඩි කැටි ගැසීමක් ඇති බවත්ය.”

    නිව් යෝර්ක් නගරයේ මවුන්ට් සීනයි රෝහලේ අභ්‍යන්තර වෛද්‍යවරියක වන ගිරීෂ් නඩ්කර්නි පවසන්නේ “Corona වෛරසය මුළු ශරීර වෛරසයක්” බවයි. “එය වකුගඩු, මොළය, රුධිර නාල සහ හෘදයට බලපායි. එබැවින් එය හුස්ම ගැනීමේ වෛරසයක් පමණක් නොවේ. ”

    ඇස්පිරින් යනු රුධිරය තුනී කිරීමේ ඖෂධයක් බැවින්, අධ්‍යයනයකින් හෙළි වී ඇත්තේ අඩු මාත්‍රාවකින් යුත් (Asprin) ඇස්පිරින් COVID-19 මරණ අවදානම සහ කොරොන වයිරසයෙන් ඇතිවන අනෙකුත් දරුණු සංකූලතා අඩු කිරීම සමඟ සම්බන්ධයක් ඇති බවයි. පර්යේෂකයන් සොයා ගත් පරිදි රෝහල්ගත රෝගීන් ගෙන් ඇස්පිරින් භාවිතය ඇස්පිරින් නොගන්නා අයට සාපේක්ෂව mechanical ventilator මත තැබීමේ අවදානම 44% කින් අඩු කිරීම, දැඩි සත්කාර ඒකකයට ඇතුළත් වීමේ අවදානම 43% කින් අඩුවීම සහ වඩාත් වැදගත් ලෙස රෝහලේදී මිය යාමේ අවදානම 47% කින් අඩුවීම නිරීක්ෂනය විය.

    මෙහිදි අවදාරනය කල යුතු කාරනය වන්නෙ, සෑම කෙනෙකුටම Asprin ආරක්ෂිත නොවන බවය. ඇස්පිරින් හා සම්බන්ධ විශාලතම අවදානම වන්නේ gastrointestinal රුධිර වහනයයි. Peptic ulcers හෝ ආමාශයෙන් රුධිර වහනයක් ඇති බවට ඉතිහාසයක් තිබේ නම් Asprin ආරක්ෂිත නොවනු ඇත. එසේම, SARS-CoV-2 සහිත දරුවන් අතර ඇස්පිරින් වල බලපෑම පිළිබඳව සොයා බලා නැත.
    1605171986519.png


    Source -
    https://elemental.medium.com/aspiri...hat-tells-us-something-important-fb486dfe3298
    https://bgr.com/2020/10/24/coronavirus-treatment-new-covid-19-study-recommends-daily-aspirin/
     
    • Like
    Reactions: kasun090354t

    Mr.Feel

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    2,375
    344
    83
    Cinnamon ... .Garlic .... Alf alfa ...Ginger etc these are natural blood thinners which been using with 5000years ayurvedic history.... ayurveda yatath ida dunna nam owa ge testings sahenna lokey thanakata ei ... :(
     

    anjwj

    Well-known member
  • Sep 19, 2008
    567
    415
    63
    veniwelgeta walatath blood thin wena kathawak man ahala thiyenawalu. but sure ne. mata matkai kehe hari eka ahuna