Rovin said:umba modayek hinda ...............lol..............![]()
Rovin said:umba modayek hinda ...............lol..............![]()
DJ.ROCKSTAR said:machanz reinstall karala balanne koo

DJ.ROCKSTAR said:respect all our EK members got it ne
gnate3_2009 said:Are you sure that this is not a virus??

Rovin said:ok ok...........buddy............man wihiluwak ne kale..............eke mokak hari thiyenawanam kiyanna.........delete karannam................

Rovin said:ok ok...........buddy............man wihiluwak ne kale..............eke mokak hari thiyenawanam kiyanna.........delete karannam................
Achiya@hnc said:reinstall kala eth me magula enawa ban![]()
Macho download this and check for viruses..Achiya@hnc said:i dnt hv a 1
ok ok mchn.....no problem fit eka....................DJ.ROCKSTAR said:ayyo ne ne ban me knw it pow ne ban uga hitha rithonoth eka thama ubata kiwwa if i hurt u sorry wendone







Ethical_World said:for this dude there can be many resons
1. virtual memory low
2. Virus (fake software )
3. problem with your requirements
well if ur runing a theme on xp .. get into xp classic , or if ur runing Vista .. Vista take much Virtual memmory .. can be that reson ..
try close all unnessry programmes thn try