මචංලා FD එකක් දාන්න ඕන ලංකාවේ seylan bank and NSB acc දෙකක් තියෙන්නේ වෙන bank නැහැ NSB එකේ FD දාන්න ලංකාවට ඇවිත් form fill කරන්න ඕන Seylan විතරයි online app through දාන්න පුළුවන් මට 3 months 3 months යන්න දාන්න ඕන මේක දාපු උන් ඉන්නවද කොහොමද rate එක and withdraw කරද්දි වැඩේ අමාරුද???