daras එක හෙන ගේමක් නේද ගහන්නේ සිහලු ...
වෙච්ච අසාදාරණ දාමු බලන්න ....
ගොඩක් අය daraz එකෙන් එක එක දේවල් ගන්න ඉන්නවා ඇති. හැබැයි ගන්න කලින් මේවත් මතක තියා ගන්න.
1. Daraz එකේ customer care හරි නෑ කියලා අපි කියන්නේ අද ඊයේ ඉඳන් නෙවෙයි. ඕගොල්ලන්ගේ බඩු ආවේ නැත්තන් බඩුත් නෑ සල්ලිත් නෑ. වොරන්ටිත් අවුල් ගියපු වාර ගොඩයි. අත්දැකීම් තියෙන අය පහල කමෙන්ට් කරලා ඇති.
2. ටීවී ඇඩ් දාලා, fb boost කරලා, රේඩියෝ පත්තර වල ඇඩ් දාලා ඔය කියන තරම් ඩිස්කවුන්ට් දෙන්න daraz කියන්නේ දන්සැලක් නෙවෙයි. ඔයා ගන්න භාණ්ඩය ගන්න කලින් වෙන තැන් කීපයකත් ගාන නිකමට වගේ බලලා ඉන්න ඒ නිසා. (ඇත්තටම ගාන අඩු අයිටම් නුත් තියෙනවා)
3. ලෝකේ ලොකුම 11.11 online sale එක කියලා ඇඩ් දැම්මට, aliexpress 11.11 sale එක කියලා එකකුත් තියෙනවා කියලා මතක තියා ගන්න.
4. Daraz අය කරන්නේ ගාන වැඩි කරලා බොරුවට ඩිස්කවුන්ට් එකක් දීලා ආයේ පරණ ගානටම දෙන එක. අත්දැකීම් තියෙන අය පහල කමෙන්ට් කරලා ඇති.
ඒනන් happy shopping
වෙච්ච අසාදාරණ දාමු බලන්න ....
ගොඩක් අය daraz එකෙන් එක එක දේවල් ගන්න ඉන්නවා ඇති. හැබැයි ගන්න කලින් මේවත් මතක තියා ගන්න.
1. Daraz එකේ customer care හරි නෑ කියලා අපි කියන්නේ අද ඊයේ ඉඳන් නෙවෙයි. ඕගොල්ලන්ගේ බඩු ආවේ නැත්තන් බඩුත් නෑ සල්ලිත් නෑ. වොරන්ටිත් අවුල් ගියපු වාර ගොඩයි. අත්දැකීම් තියෙන අය පහල කමෙන්ට් කරලා ඇති.
2. ටීවී ඇඩ් දාලා, fb boost කරලා, රේඩියෝ පත්තර වල ඇඩ් දාලා ඔය කියන තරම් ඩිස්කවුන්ට් දෙන්න daraz කියන්නේ දන්සැලක් නෙවෙයි. ඔයා ගන්න භාණ්ඩය ගන්න කලින් වෙන තැන් කීපයකත් ගාන නිකමට වගේ බලලා ඉන්න ඒ නිසා. (ඇත්තටම ගාන අඩු අයිටම් නුත් තියෙනවා)
3. ලෝකේ ලොකුම 11.11 online sale එක කියලා ඇඩ් දැම්මට, aliexpress 11.11 sale එක කියලා එකකුත් තියෙනවා කියලා මතක තියා ගන්න.
4. Daraz අය කරන්නේ ගාන වැඩි කරලා බොරුවට ඩිස්කවුන්ට් එකක් දීලා ආයේ පරණ ගානටම දෙන එක. අත්දැකීම් තියෙන අය පහල කමෙන්ට් කරලා ඇති.
ඒනන් happy shopping

අපිට බඩුව ගන්න බැරි උනොත් වෙන දවසක හරි ගෙනත් දෙනවා..බඩු වලතියන වැරදි වලට daraz එක පලි නෑ. එහෙම බඩු තියනවනම් daraz එකට කියන්න.උන් ඒවා නවත්තාවි..
