December හොටෙල් Offers!!! ටිකක් කොටාගෙන යමුද?

JananRush

Well-known member
  • May 17, 2006
    1,798
    220
    63
    Nittambuwa
    www.facebook.com
    December හොටෙල් Offers!!! ටිකක් කොටාගෙන යමුද? අපේ සෙට් එක ගිය?

    කාර්ඩ් Offers කියලා නම් තියෙනවා දන්නේවත් නැති හෝටල්....

    ඒත් ගිය අයගෙන් සාදාරන කොමෙන්ට්ස් ටිකක් අරන් යන එක හොදයි කියලායි හිතුවේ...
     
    • Like
    Reactions: kinkon

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,305
    4,661
    113
    oya offer season walata nam man eli bahinnema na. sathi pola wage hotels, chu daala , kasiya gahala nannathara karala yanawa hama tanama. ape un yannet buffet ekata kelinma . offers nathi mid week dawasaka palayan. nidahase indala enjoy karala enna puluwan. man me okkoma yanakan inne colombo 50% vitara adui wage danatat. bagayak anuradapura . ituru tikat kohe kohe hari athi.
     

    JananRush

    Well-known member
  • May 17, 2006
    1,798
    220
    63
    Nittambuwa
    www.facebook.com
    with covid or without covid :P
    WITHOUT COVID OK! :)

    oya offer season walata nam man eli bahinnema na. sathi pola wage hotels, chu daala , kasiya gahala nannathara karala yanawa hama tanama. ape un yannet buffet ekata kelinma . offers nathi mid week dawasaka palayan. nidahase indala enjoy karala enna puluwan. man me okkoma yanakan inne colombo 50% vitara adui wage danatat. bagayak anuradapura . ituru tikat kohe kohe hari athi.
    Niyama katawa appa! ela ela! colombo Hotel ekakata set una nam Harit wage!
    ------ Post added on Dec 16, 2021 at 3:13 PM