රැකියා විරහිත උපාධිධාරීන්ගේ සංගමයෙ අනුග්රහකයෙක් වෙන්නMata degree naha , eth man Business karanawa Man Asa degree tiyana kellk wa badinna. Gonekwa Ganna Hithanne naha Kaka Gdarata Vala inna. Ma Group ek Okoma Kello Hoyanne degree tiyana kollo mata mage wade karagana bari vaida kiyala hithuna https://web.facebook.com/groups/1176829803715121/
ඇයි ජුන්ඩා ?Apo ow...salli witharai pennanna oni...okath ahanna deyakda ban...![]()
සෙක්ස් පිලිබද ඩිග්රියක් තියනවනම් පේපර් කොලිෆිකේශන් නැති උනත් බදිනවාdegree Thiyena Kello degree Nathi Kollo Marry Karanawada ?
මිනිස්සු අහන ප්රශ්න හැබෑටම !degree Thiyena Kello degree Nathi Kollo Marry Karanawada ?
eka nathath enawa ban matanam hithena widiyata..dakala thiyena dewal ekka baluwama...oka thibunata salli nathnam koheda ban inne...රැකියා විරහිත උපාධිධාරීන්ගේ සංගමයෙ අනුග්රහකයෙක් වෙන්න
ඇයි ජුන්ඩා ?
------ Post added on Oct 16, 2023 at 2:10 PM
අක්කා කැතයි අරූ ලස්සනයි නේදමන් දන්න ඩොක්ටර් අක්කා කෙනෙක් හිටියා Degree තියා රස්සාවක්වත් නැති පොරක් මැරි කරපු, දැන් පොඩි දෙන්නෙක් ඉන්නවා පොඩි අය බලාගන්නේ අර පොර තාම![]()
Degree thiyana board ussagena diyau diyau kiyala kagahana ekak hondai da Loldegree Thiyena Kello degree Nathi Kollo Marry Karanawada ?
නැහැ බන් අක්කා සුදුයි ලස්සනයි අයියා තලෙළුයි උසයි හැබැයි 6'3 විතර, අක්කා සවුත්ලන්ඩ්ස් ගියේ අයියා අපේ රිච්මන්ඩ් එකේ. ඒ කාලේ ඉඳලම love එක තිබුණා පොරත් Bio කරේ Fail subject තුනම අක්කාගෙ තාත්තා කැමති උනෙත් නෑ මුලදී, දැන් අවුලක් නෑ New Zealand යන්න ඉන්නේ කොහොම වේවිද දන්නේ නැහැඅක්කා කැතයි අරූ ලස්සනයි නේද
තව ටිකකින් එකෙක් දුවගෙන ඇවිත් පකක photo එකකුත් දාලම කියල දෙයි මේ වගේ රාජකීය පකක් තියෙනවනම් degree අදාලම නෑය, අරමය මේමය කියල... පොඩ්ඩක් ඉවසපං ටිකකින් ඇවිත් පකයි degreeයයි compare කරලා හෑල්ලක් ලියල යයි...