DarkerThanBlack

Active member
  • Sep 11, 2014
    120
    89
    28
    hello machanla :D

    podii help ekek onee,, man meh paara a/l kare^
    degree ekata "BSc (Honours) Software Engineering - Offered by University of Plymouth " eka NSBM eke karanna hithuve..
    mata danaganna one, kelinma NSBM eken degree eka patan gaththoth da honda naththan NIBM eken dip eka karala eeta passe higher dip eka karala passe NSBM eke 2n year ekata join vena ekada?!?!


    meh deken hondama path eka poddak visthara karala kiyanna puluvan nan loku udauvak :)
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    ඕකෙ වෙනස NIBM එකෙන් කරාම ඩිප් එකටයි HD එකටයි සෙටිෆිකෙට් හම්බෙනවා
    හැබැයි අකුරක් නෑර එකම සිලබස් එක බන් NSBM එකේ කරපන් අවුලක් නෑ හොඳයි