mama danata Lap eka HDMI cable ekakin TV ekata set karala balanawa.
Desktop ekak gaththoth HDMI widihata TV ekata set karala use karata awulak nadda?
HDMI set karala windows daganna puluwanda?
mehema ahuwe lap eka set karapuwahama windows load unata passe display enne.
Desktop ekak gaththoth HDMI widihata TV ekata set karala use karata awulak nadda?
HDMI set karala windows daganna puluwanda?
mehema ahuwe lap eka set karapuwahama windows load unata passe display enne.



