Desktop PC ගන්න බලාපොරොතු වෙන ELAKIRI කොල්ලෝ වෙනුවෙන්

kasun090354t

Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,318
    36,427
    113
    කෑගල්ල
    mama danata Lap eka HDMI cable ekakin TV ekata set karala balanawa.
    Desktop ekak gaththoth HDMI widihata TV ekata set karala use karata awulak nadda?
    HDMI set karala windows daganna puluwanda?
    mehema ahuwe lap eka set karapuwahama windows load unata passe display enne.
     

    Roma Rox

    Member
    Dec 23, 2012
    2,366
    208
    0
    mama danata Lap eka HDMI cable ekakin TV ekata set karala balanawa.
    Desktop ekak gaththoth HDMI widihata TV ekata set karala use karata awulak nadda?
    HDMI set karala windows daganna puluwanda?
    mehema ahuwe lap eka set karapuwahama windows load unata passe display enne.

    moko bn bari mage monitor ekath mn gahala thiyenne HDMI eken. TV walatath e wagema ganna puluwan.
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,318
    36,427
    113
    කෑගල්ල
    ela ela mama nikan ahuwe

    lap eka gahapuwahama display enne windows load unata passe tv ekata
    ehema unoth bios walata yanna bariweyi kiyala hithuwe
    desktop eke awulak naththam kamak na ela ela :)
     

    Buuruwa

    Member
    VGA - Sapphire Radeon R7 250X 1GB GDDR5 - 17000/-
    Sapphire Radeon R7 260X 1GB GDDR5 - 21000/-

    me dekata wada gtx 550ti hoda ndda
    LOL. R7 260X eka GTX650Ti ekatath wada fast. R7 250X eka 550Ti ekata wada poddak fast.

    Oya gon website eka pawichchi karanna epa ban. Honda web site ekaka balapan.

    GTX550Ti vs R7 260X
    http://www.anandtech.com/bench/product/1044?vs=1133

    GTX550Ti vs R7 250X
    http://www.anandtech.com/bench/product/1126?vs=1133

    GTX650Ti vs R7 260X
    http://www.anandtech.com/bench/product/1044?vs=1129
     

    Roma Rox

    Member
    Dec 23, 2012
    2,366
    208
    0
    LOL. R7 260X eka GTX650Ti ekatath wada fast. R7 250X eka 550Ti ekata wada poddak fast.


    Oya gon website eka pawichchi karanna epa ban. Honda web site ekaka balapan.

    GTX550Ti vs R7 260X
    http://www.anandtech.com/bench/product/1044?vs=1133

    GTX550Ti vs R7 250X
    http://www.anandtech.com/bench/product/1126?vs=1133

    GTX650Ti vs R7 260X
    http://www.anandtech.com/bench/product/1044?vs=1129


    Ow bn eka thama math kiwwe. R7 250x eke thiyenne podi wenasak. habai r7 260x eka godak hodai 550ti ekata wada..
     

    Roma Rox

    Member
    Dec 23, 2012
    2,366
    208
    0

    Roma Rox

    Member
    Dec 23, 2012
    2,366
    208
    0
    eyene ban tgred eka dala thiyenne.ekai baluwe:)

    mn dakke na eka..

    ehenam bn labai..
    Zotac band eka mn ahala thioyena widiyata hodai machn. habai brand eka gana wadi ya danna..

    MSI 750 ti eka 29000/-
    Zotac eka 25000/-
    Proformance athin mn hithanna loku wenasak athi kiyala. 3% - 4% ka wage wenasak athi. brand eka athin nam mn recomand karanne MSI


    Zotac 750 eka 2GB wenna ba mn hithanne 1GB.
    ekanam MSI/Zotac Price same..
    Proformance athin dakka widiyata Zotac eka 5% wage hodai MSI ekata wada..
    kohomath dekema 3year warranty hambena nisa ube budget ekata hari yana ekak ganin.

    Zotac 750 tI eka ganin eka 4k aduine redline ekata wada. loku wenasak nam na deke eka sure. warranty 3 year dena hinda awulak na..