Did they think this protest is a joke ?
ShiningStar Well-known member Dec 27, 2017 7,252 7,128 113 Apr 5, 2022 #1 Reactions: chami2015, 10ben, JokerFan and 3 others
shameera89 Well-known member Jun 26, 2013 16,377 12,651 113 Piliyandala Apr 5, 2022 #2 Apoo aathal ganna giyoth meke aramuna nathi wela diyaaru wenava Reactions: Lahiru120 and sakuntha1996
Dexter011 Well-known member May 19, 2021 5,530 10,377 113 Apr 5, 2022 #3 Speakers musical instruments genna epa kiwwa nm hari... Reactions: Lahiru120, sakuntha1996, ShiningStar and 1 other person
M Master malli Well-known member Jun 4, 2018 10,971 10,573 113 ආශික්ලන්තෙ Apr 5, 2022 #4 සමාකාමී එකක් නේ බන්.. අනිත් එක නායකත්වය දෙන්න අලුත් කවුරැත් නෑ..මිනිස්සු අතරමන් වෙලා තැන් තැන් වල.. Reactions: Lahiru120 and sakuntha1996
S siri_ayya Well-known member Feb 1, 2022 16,966 1 29,886 113 Apr 5, 2022 #5 @dmsupun ස්කන්ධය දිරල ආතල් ඉතුරු වෙන හැටි බලන්න වරෙන්.. Reactions: sakuntha1996
Hankook Well-known member Apr 4, 2022 5,283 8,176 113 Apr 5, 2022 #6 අපේ එවුන් දන්නේ නෑ විප්ලවක් කරන්න.දන්න මරපිය,කොටවපිය,එලවපිය කිය කිය ඉන්න, දැන් ලයිට් කපනවා වගේ ප්රොටෙස්ට් කරන එක සාමාන්ය දෙයක් වෙයි. Reactions: Lahiru120
අපේ එවුන් දන්නේ නෑ විප්ලවක් කරන්න.දන්න මරපිය,කොටවපිය,එලවපිය කිය කිය ඉන්න, දැන් ලයිට් කපනවා වගේ ප්රොටෙස්ට් කරන එක සාමාන්ය දෙයක් වෙයි.
Emios Well-known member Dec 10, 2009 75,581 67,938 113 Apr 5, 2022 #8 Lamai hadana eka nawattapan bn.pissu genes Reactions: Cypress and siri_ayya
nikdw Well-known member Jul 17, 2016 10,276 4,966 113 Apr 5, 2022 #9 ane onna ohe n atona deepan minissunta duka amataka wei podi welawakata aye Gedara GIYAMA MATAKA WEI.
ane onna ohe n atona deepan minissunta duka amataka wei podi welawakata aye Gedara GIYAMA MATAKA WEI.
IceBear Well-known member Jul 25, 2021 1,659 2,719 113 Alaska Apr 5, 2022 #11 Machan this is to keep people entertained, It’s very difficult to stay in this hot weather. If theses type of incidents didn’t happen people will get bored and leave.
Machan this is to keep people entertained, It’s very difficult to stay in this hot weather. If theses type of incidents didn’t happen people will get bored and leave.
BernieSanders Well-known member Jun 11, 2016 1,586 2,721 113 Apr 5, 2022 #15 thomian said: Click to expand...
ShiningStar Well-known member Dec 27, 2017 7,252 7,128 113 Apr 5, 2022 #16 gnilukshi said: Click to expand... Isn't this a meme itself ? Reactions: YUMA
sanoka Well-known member Dec 6, 2007 5,152 1,239 113 Apr 5, 2022 #18 Once Prabhakaran said , Sinhalese will remember only for 15days, This is same..... Reactions: Sabren and BernieSanders
YUMA Well-known member Apr 10, 2010 1,098 812 113 Lanka Apr 5, 2022 #19 beer can athe thiyagena bike wala helmet nathuwa karana aragale mokadda bn. saba aragalaya yata yanawa den . athal witharai ekat aurudden passe ewarai
beer can athe thiyagena bike wala helmet nathuwa karana aragale mokadda bn. saba aragalaya yata yanawa den . athal witharai ekat aurudden passe ewarai
dmsupun Well-known member May 13, 2007 12,399 10,998 113 Kandy Apr 5, 2022 #20 siri_ayya said: @dmsupun ස්කන්ධය දිරල ආතල් ඉතුරු වෙන හැටි බලන්න වරෙන්.. Click to expand... උඹට සෑහෙන්න රිදුන නේද... ගෙටම වෙලා ඉඳපං. Reactions: siri_ayya
siri_ayya said: @dmsupun ස්කන්ධය දිරල ආතල් ඉතුරු වෙන හැටි බලන්න වරෙන්.. Click to expand... උඹට සෑහෙන්න රිදුන නේද... ගෙටම වෙලා ඉඳපං.