Digital India

aruna1

Well-known member
  • Apr 22, 2008
    10,907
    6,788
    113
    39
    Galle
    Yep. Hugak loku company wala branches india wala thiyanawa. Due to two reasons

    1. Cheap labor
    2. Hard & Dedicated workers

    Math pahugiya dawas wala samsung india branch ekata gihin awa. Un pisso wage wada. Api wage ice gahanna balanne na
     

    snm1990

    Well-known member
  • Jun 4, 2015
    11,586
    8,842
    113
    Yep. Hugak loku company wala branches india wala thiyanawa. Due to two reasons

    1. Cheap labor
    2. Hard & Dedicated workers

    Math pahugiya dawas wala samsung india branch ekata gihin awa. Un pisso wage wada. Api wage ice gahanna balanne na
    :cool::cool::cool: