Yep. Hugak loku company wala branches india wala thiyanawa. Due to two reasons
1. Cheap labor
2. Hard & Dedicated workers
Math pahugiya dawas wala samsung india branch ekata gihin awa. Un pisso wage wada. Api wage ice gahanna balanne na
Oun kanne bonne nethuwa weda karanawa ban
Yep. Hugak loku company wala branches india wala thiyanawa. Due to two reasons
1. Cheap labor
2. Hard & Dedicated workers
Math pahugiya dawas wala samsung india branch ekata gihin awa. Un pisso wage wada. Api wage ice gahanna balanne na


