DIY | car scratch fix - ත්‍රීවිල් එකක් වද්දගෙන කාර් එකේ බෆර් එක

navinnuwan

Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,836
    3,862
    113
    USA
    sirawata 3vl wadi wenawa kiyanne buffer mulu iwarai :D
    mama podi study ekak kara clear vinyl apply karana vdya gana, eka poddak practical wage.
    ow mama samahara wahana wala dakalaa thiyanwa awulak giyaham heat karalaa agalawalaa daanda puluwan
     
    • Love
    Reactions: Cenon

    batwise

    Well-known member
  • Aug 28, 2020
    8,514
    15,891
    113
    111
    Gotham
    batman.com
    windscreen eke laaaawata tiana scratch ekk ywanna widihak tianawada? issarahin wela tienne, pennet na e wunata , athulen tkk penawa. photo 1k gattata penne na.
     
    • Like
    Reactions: Cenon