mata loku help ekak oana.... man danna widihata EK eke inna goda denek SLIIT eke aya, eth me poll eke thiyena engineering courses gena danna kenek innawanam e gena tikak kiyanawada... man me dawas wala godak confused wela inne,, e hinda ane pls mata help ekak denna, adugane bump ekakwath....





Last edited: