Do you like to see a pic of our admin GTRZ?

Status
Not open for further replies.

BLACKLIST_MEMBER

Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,812
    113
    127.0.0.1
    Mithrawaruni...
    aththa washayenma kiyanawanammm.....
    mata me awasthawedi mama kisima deyak kiyanne na.
    mokada mata kisima deyak me pilibandawa adahasak na..
    me awasthawe hatiyata me pilibanda kisi deyak nokia innawa kiyala hithanna epa

ea kese wethath mithrawaruni eka deyak pahadilie.. adminge pic eka methana thiyenawa.

eath eka hariyata pahadili na.. kawda danne me aththatama adminda kiyala.. arath meka wahanayak wagene.. sirawatama wahanayakda danneth na...
    mun ochchara kiyana eke wahanayak nemei wenna athi.. :P

eath mata mokatei owwa.. man hena ahinsaka porane :D thanx :baffled:

Djpata

Member
    Jun 26, 2006
    9,540
    23
    0
    xXxHaNzxXx said:
    :nerd: He's on fireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

ayyoooooo hellllpppppppp ...... somebody bring sme waterrr thennnnnnnn:rofl::lol::lol:

xXxHaNzxXx

Member
    Jun 27, 2006
    3,911
    0
    0
    Djpata said:
    ayyoooooo hellllpppppppp ...... somebody bring sme waterrr thennnnnnnn:rofl::lol::lol:
    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :sorry: :sorry: :sorry:
    119 ....*ring...ring....ring...ring.....:nerd: *...Hellooooww...
    :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: eeeeeerrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh H E L P ! ! fire brgteeeee....:shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: ....our GTz on fireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...:shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :(

Djpata

Member
    Jun 26, 2006
    9,540
    23
    0
    xXxHaNzxXx said:
    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :sorry: :sorry: :sorry:
    119 ....*ring...ring....ring...ring.....:nerd: *...Hellooooww...
    :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: eeeeeerrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh H E L P ! ! fire brgteeeee....:shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: ....our GTz on fireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...:shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :(
    officer:who put him to da fire?? :nerd:
    caller: hanzi panzi put him to da dann fireeeee:frown::lol::rofl::P

Status
    Not open for further replies.