Double A4 help!!!!!!

crox

Member
Dec 11, 2009
56
3
0
yaluwane man podi wadakata atha gahannai hadanne.double A4 copy papers lankawata import karala mehe wikunannai haduwe.eth mage yaluwek kiwwa mehe authorizerta witharai badu wikunanna puluwan anith aya karoth nadu watei kiyala.kawru hari dannawanam mata eke aththa naththa kiyannako pls pls pls :baffled::baffled::baffled:
 

dickensian

Well-known member
  • 5iJq.gif
     

    niwahal

    Active member
  • Nov 17, 2013
    654
    55
    28
    Double A nam softligic ne karanne. Metropolitan la karanawa. E brand eka genana giyoth aula thama. Karana thiyene wema 80gsm wage hoda quality paper ekak genana. Double A walata gahana puluwan ekak thama mata set wela nam na.