mehen block karala nam request ekak yawala unblock karanna ne thiyenne .. maha kalayak yanne nane.. but itin wenasak wenne na kiwwath wage mona hari porata deyak ganna balam thamai oya awilla thiyennesatiyen nam itin wadak karanna ba
komat hans nam kuttiyakata yanne oya
daganath sms enne naGoogle Authenticator දාගත්තම ඉවරනෙ බන්
eken prashna okkoma wisadenne na gon ulamoGoogle Authenticator දාගත්තම ඉවරනෙ බන්
SMS eka wenuwata ne ban authenticator app ekak use karannedaganath sms enne na