100/90 ට්යුබ්ලස් ටයර් කීයද බන් දැන්? කඩවල් දෙක තුනකින් ඇහුවම 12000 පැනලා MRF. ඊට අඩුවට තියේද DSI ?මන්දා මටනම් බයික් වලට සියට් තමා සෙට් වෙන්නෙ. මම ටිකක් තදට පදිනවා, cornering කරනවා. අවුලක් වෙලා නෑ තාම නම්.
100/90 ට්යුබ්ලස් ටයර් කීයද බන් දැන්? කඩවල් දෙක තුනකින් ඇහුවම 12000 පැනලා MRF. ඊට අඩුවට තියේද DSI ?මන්දා මටනම් බයික් වලට සියට් තමා සෙට් වෙන්නෙ. මම ටිකක් තදට පදිනවා, cornering කරනවා. අවුලක් වෙලා නෑ තාම නම්.
100/90/18 මිට අවුරුද්දකට වගේ කලින් මම දැම්මෙ 6500ට. දැන් ඉතින් ඩබල් ඇති100/90 ට්යුබ්ලස් ටයර් කීයද බන් දැන්? කඩවල් දෙක තුනකින් ඇහුවම 12000 පැනලා MRF. ඊට අඩුවට තියේද DSI ?
100/90/18 මිට අවුරුද්දකට වගේ කලින් මම දැම්මෙ 6500ට. දැන් ඉතින් ඩබල් ඇති![]()
ඈත පැතිවල තියන ටයර් කඩේකින් බලපන්. තාම පරණ ස්ටොක් තියනවා. ටයර් එකේ ස්ටිකර් එකේම ප්රයිස් එක ගහලා තියන නිසා ඒක ඉරුවොත් උන් ගේ හොර වැඩේ මට්ටු වෙනවා. ස්ටිකර් ගලවල නම් අනිවා පරණ ප්රයිස් ගහපු එකක් වෙන්න ඕනි. ( රු 5500 ඉදන් ටයර් තියනවා)100/90 ට්යුබ්ලස් ටයර් කීයද බන් දැන්? කඩවල් දෙක තුනකින් ඇහුවම 12000 පැනලා MRF. ඊට අඩුවට තියේද DSI ?
machan dsi danakota eke genx kiyala type ekak thiyenawa. ekath balantaඅනෙ මන්දා බන්,ගාන වගෙ නෙමෙ හිතට අවුල්.මෙ වෙලාවෙ ඉතින් dsi එකක් දාන එක තමයි ලාබම.ගෘප් වලත් ගොඩක් උන් dsi එපා කියලා තියෙනවා.dsi එක හොද උනත් කීයක් හරි වැඩිපුර දීලා tvs හරි mrf එකක් දානවා.හිතෙ අවුලක් තියාගන්න ඕන නැනෙ.dsi ටයර් මන් dio එකට දාලා පැදලා තියෙනවා,එහෙම අවුලක් නැ.dio එකෙ වැඩිය ඉස්සර බ්රෙක් පාවිච්චි කරන්නෙ නැනෙ.දැන් පදින්නෙ fz එකක්,මන් ටිකක් ෆ්රොන්ට් බ්රෙක් එක නිතරම යුස් කරන නිස සෙෆ් ඔප්ශන් එකකට යනවා.
.
.
මොන ඒකා මොනවා කිව්වත් කිරියේ උන්ගෙනුත් අහලා හොද අදහසක් ගන්න එක මගේ පුරුද්දක්.