මොකද්ද බලන මොඩල් එක??කිරියනි සජස් කරපල්ලා.. ආෆ්ටර් සේල්ස් සර්විස් හොඳ වෙන්න ඔ්න
පරණ නැහැ බං. තාම DSLR එනවා. මිරර්ලස් තියන ඒව ගණන්වැඩීDSLR paranai ne ban , Mirrorless ekak ganinko
150ත් 2කත් අතර හොඳ එකක් මචං.මොකද්ද බලන මොඩල් එක??![]()
මිරර්ලස් හොඳ ඒව ගණන් බං මාර විදිහටMirrorless ekakata yanna puluwn nm hondi..
කැමරා LK සෙට් නෑ බං. උං හයිප් කරන විදහ මට එච්චර අල්ලන්නෙ නෑphoto technica
cameralk
නෑ මචං. කැමරාවක ඉමේජ් සෙන්සර් එක මාර ලොකුයි ෆෝන් එකකට වඩා. ඒ හින්දා තාම කිසිම මොබයිල් කැමරාවකට Entry level DSLR කැමරාවක තියන කොලටියවත් ගන්න බෑZoom කරන්ඩ බැරි එක හැර දැන් තියෙන කැමරා ෆෝනුත් කොලිටිනෙ
ඔව් නේ..රෑට සහ එලිය අඩු වෙලාවට වෙනසක් වෙනව.නෑ මචං. කැමරාවක ඉමේජ් සෙන්සර් එක මාර ලොකුයි ෆෝන් එකකට වඩා. ඒ හින්දා තාම කිසිම මොබයිල් කැමරාවකට Entry level DSLR කැමරාවක තියන කොලටියවත් ගන්න බෑ
ඔව් මචං ලෝ ලයිට් වෙලාවට අවුල්ඔව් නේ..රෑට සහ එලිය අඩු වෙලාවට වෙනසක් වෙනව.
CameraHub, Camera LK නමුත් අනුෂ්කයාගේ සමහර වෙලාවට කැරි වැඩ තියනවා. ඩ්රෝන් වලට එහෙම. කලින් Fly කරපුවා විකුණනවාකිරියනි සජස් කරපල්ලා.. ආෆ්ටර් සේල්ස් සර්විස් හොඳ වෙන්න ඔ්න
කැමරා LK හයිප් කරන විදිහ නිසා මට උන්ගෙන් ගන්න සැකයි බංCameraHub, Camera LK නමුත් අනුෂ්කයාගේ සමහර වෙලාවට කැරි වැඩ තියනවා. ඩ්රෝන් වලට එහෙම. කලින් Fly කරපුවා විකුණනවා
උඹ DHL දාලද ගේන්නෙ. කොච්චර කාලයක් යනවද? ටැක්ස් සීන් එක කොහොමද? ටැක්ස් ක්ලියර් කරගන්න අපි යන්න වෙනවදEbay - Japan Sellers la hodai reviews balala research ekak daala ganna
mama DSLR ekata lenses okkoma genawe Ebay eken. mehen ganna ewata wada quality
උඹ DHL දාලද ගේන්නෙ. කොච්චර කාලයක් යනවද? ටැක්ස් සීන් එක කොහොමද? ටැක්ස් ක්ලියර් කරගන්න අපි යන්න වෙනවද
උඹ කැමරා ගෙන්නගන තියනවද ? කැමරාවලට ටැක්ස් එක ගැන අයිඩියා එකක් තියනවද?DHL thamai godak un ewanne bro, 1 week walin enawa un express shipping daala ewanne.
Tax eka podi ganak yanne anthimata genapu lense ekata LKR3,600i bill karala thibune mata giye 74K, mehe150K wage wena lense ekak.
Price eka mehe ganan walatama laga ganak wei, habai adui.
Camera ekak thiyanwanm set wena ekak seller ekka kathakrala wade karaganna, Japan un hena friendly.