DSLR එකක් ගන්න හොඳ ප්ලේස් එකක්

Cee7

Well-known member
  • Dec 8, 2008
    3,278
    1,578
    113
    LK


    මෙහෙමනෙ මචං. මම කැමරාව ගන්නෙ සල්ලි හම්බකරන්න නෙමෙයි. විනෝදෙට. ලංකාවෙ මේ දවස්වල ගන්න තියන අඩුම මිරර්ලස් එක තියෙන්නෙ Canon m100 එක. ඒකත් 170ක් විතර වෙනවා. ඒවගෙ වීඩියෝ ස්ටැබ්ලයිසේෂන් නෑනෙ. එතකොට අවශ්‍ය බඩු සේරම ගන්න කොට සෑහෙන ගාණක් යනවා. හැබැයි DSLR එකක් අරගන ලෙන්සුත් අරගන සාපේක්ෂව අඩුගාණකින් ෂේප් වෙන්න පුලුවන්. අනික DSLR එකේ බැට්‍රිත් හොඳටඅල්ලලා හිටිනවා. ඔප්ටිකල් වීව්ෆෆයින්ඩර් එකෙන් ‌බලලා ෆොටෝ ගහන එක වෙනම ආතල් එකක්...
    ------ Post added on Dec 15, 2023 at 7:52 PM
    ehenam Nikon D5000 Series eka hari 7000 series ekaka hari model ekak balanna.
     
    • Love
    Reactions: maxtalker

    Son Goku

    Well-known member
  • May 21, 2023
    4,582
    6,262
    113
    oya price range eke in body stabilization thina ewa natuwa athi, lens eken thinne.
    btw video walata nam ise wenne focus detection speed eka balanna. thawa video waladi full sensor ekama use karala video ganata resolution eka adu karana ewa thinawa.samahara ewage video waladi wenne sensor eka crip karanawa, zoom wenawa onawata wada e models wala.
     
    • Love
    Reactions: maxtalker

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    UPDATE:
    යාලුවෙක් රටින් අරගන ආපු Canon R50 Mirrorless එකක් තිබිලා ගත්තා
    හැමෝටම තැන්කූ

    Unrelated :sorry:



    Sony Alpha SLT-A37 DSLR Camera

    මේවගෙ පරණ එකක් කීයකට වගෙ විකුණගන්න පුලුවන් වෙයිද? පාවිච්චි කරලම නෑ
    ඉස්සරවෙලාම බලපං ඔ්කෙ සෙන්සර් එකෙයි ලෙන්ස් වලයි ෆන්ගස් බැඳිලද කියලා. මොකද ලංකාවෙ වගේ හියුමිඩ් රටවල් වල ඩ්‍රයිබොක්ස් වල දාල තිබ්බෙ නැත්තං මිරර්ලස් DSLR කැමරාවල සැරටම එන කේස් එකක් ඔ්ක. ඊට පස්සෙ ෆේස්බුක් මාකට් ප්ලේස් එකේ බලලා ගාණක් එක්ක දාපං. කැමරා ගන්න කඩවල‌ට දෙන්න යන්න එපා. උන් හෙන අඩුගණන්වලට ගන්න යන්නෙ
    ------ Post added on Dec 18, 2023 at 8:22 AM
     
    • Like
    Reactions: Reincarnator